سپاهان 0 - صنعت نفت آبادان 1 / صعود نفتی‌ها به مرحله یک هشتم جام حذفی + فیلم

دیدار تیم های سپاهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه نصف جهان اصفهان با برتری نفتی ها به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های سپاهان و صنعت نفت آبادان از ساعت 18:45 در ورزشگاه نصف جهان اصفهان آغاز شد.

داور: پیام حیدری کمک ها: مهدی عالی قدر و مهدی الوندی داور چهارم: امید جمشیدی

 سپاهان اصفهان:

 لی اولیویرا، حسن جعفری، عزت الله پورقاز، ژایرو رودریگوئز، سعید آقایی، شاهین ثاقبی، میلاد سرلک، مهرداد محمدی(72- حسین پاپی)، ساسان انصاری،جلال علی محمدی و مروان حسین
سرمربی: زلاتکو کرانچار

 نفت آبادان:

 داود نوشی صوفیانی، مسعود ابراهیم زاده، مرتضی اسدی، علی عبداله زاده، محسن حمیدی، مگنو باتیستا، زبیر نیک نفس، کرار جاسم(85- مسلم مجدمی)، محمد شادکام، رضا جبیره(62- حسین ساکی) و محمدامین درویشی(57- آگوستو سزار)
سرمربی: فراز کمالوند

 محمدزیبر نیک نفس(64) از نفت آبادان

رودریگوئر بازیکن سپاهان در دقیقه 79 با دریافت اخطار دوم از زمین بازی اخراج شد.

دیدار دو تیم از ساعت 18:45 آغاز شد.

 در دقیقه 9 مسابقه تیم نفت آبادان صاحب یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه شد. کرار جاسم پشت توپ ایستاد و ضربه خوبی زد. لی اولیویرا به طور ناقص توپ را دفع کرد اما در ریباند مگنو باتیستا صاحب توپ شد و با یک بغل پا دروازه سپاهان را گشود.

در دقیقه 16  ضربه مروان حسین هافبک عراقی سپاهان با برخورد به پای مدافع نفت به بیرون رفت.

در دقیقه 32  رضا جبیره بازیکن نفت آبادان با سرعت بالا در حال نزدیک شدن به دروازه سپاهان بود؛ عزت الله پورقاز مدافع سپاهان از پشت روی پای جبیره تکل زد و باعث سرنگونی مدافع نفت شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت.

در دقیقه 38  ساسان انصاری در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او چندان خوب نبود و داود نوشی صوفیانی توپ را در اختیار گرفت.

در دقیقه 44 اشتباه ژایرو رودریگوئز موقعیت مناسبی را در اختیار رضا جبیره قرار داد؛ ضربه او را لی اولیویرا ناقص برگرداند اما توپ به کرار جاسم رسید. در ادامه شوت محکم هافبک عراقی نفت را مدافعان سپاهان برگشت دادند.

در دقیقه 45  سپاهانی ها روی ضربه ایستگاهی ارسال صاحب موقعیت مناسبی شدند؛ در شلوغی محوطه جریمه نفت توپ به پورقاز رسید اما ضربه او خوب نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 47  ارسال مهرداد محمدی روی دروازه نفت آبادان با ضربه سر رودریگوئز همراه شد اما توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 62  ضربه از راه دور و زیبای کرار جاسم با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 64  خطای شدید محمد زبیر نیک نفس را داور با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد.

در دقیقه 81  ساسان انصاری در محوطه جریمه نفت صاحب موقعیتی خوب شد اما در دو مرحله داود نوشی صوفیانی واکنش های خوبی نشان داد و مانع از گلزنی سپاهان شد.

این دیدار با برتری یک بر صفر صنعت نفت به پایان رسید.

صنعت نفت، سپاهان را در نقش جهان اوت کرد + فیلم

انتهای پیام/

سپاهان حذف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
اینقدر خوشحال میشم سپاهان میبازه
قتد تو دلم اب میشه