تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری اهواز

عضو شورای شهر اهواز از اضافه شدن 52 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محسن موسوی‌زاده، عضو شورای شهر اهواز گفت: یکی از درخواست‌های اعضای شورای شهر از شهردار آینده رسیدگی به وضعیت قطار شهری اهواز است تا بلکه در پنجمین دوره شورا حداقل یک فاز از مترو برای رفاه حال شهروندان افتتاح شود.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت خدمات شهری از دیگر اولویت و درخواست اعضای شورای شهر از شهردار اهواز است زیرا خدمات ارائه شده در حد و شان شهروندان نبوده و نیاز است که شهردار آینده حتما به این بخش از مشکلات شهری تمرکز ویژه‌ای داشته باشد.

موسوی‌زاده تصریح‌کرد: متوازن ساختن خدمات در سطح کلانشهر اهواز، رسیدگی ویژه به مناطق حاشیه‌ای، افزایش و تجهیز ناوگان حمل، نقل و تاکسی‌رانی، ساماندهی بازارچه‌ها در سطح شهر، پیگیری و توسعه نهضت آسفالت، رفع مشکلات مربوط به حوزه فضای سبز، ایجاد و بهسازی پارک‌های محله‌ای سطح مناطق، از جمله اولویت و درخواست‌هایی است که اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم انتظار دارند که شهردار به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه تا اربعین امسال تعداد 52 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری اهواز افزوده می‌شود، عنوان کرد: یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات در سطح شهر ناشی از نا هماهنگی دستگاه‌های دیگر با مجموعه شهرداری است بنابراین می‌طلبد که شهردار آینده به منظور رفع مشکلات شهری با سایر دستگاه‌های مستقر در استان هماهنگی‌های لازم را داشته باشد.

عضو شورای شهر اهوازدر پایان گفت: با توجه به شناختی که از شهردار جدید داریم همچنین تجربه‌ای که ایشان در زمینه ارائه خدمات شهری به شهروندان دارد امیدواریم که مشکلات کلانشهر اهواز با نظارت مستمر اعضای شورا و خدمت شهردار جدید رفع شوند.

انتهای پیام/م

بررسی وضعیت مترو اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.