غیاثی:پیش بینی کسب مدال در ترکمنستان سخت است

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دو و میدانی گفت:پیش بینی کسب مدال در ترکمنستان سخت است، زیرا اول از همه باید ارزیابی کرد که چه کشور‌هایی شرکت می‌کنند و بعد از آن می‌توان در این باره صحبت کرد.

غیاثی:پیش بینی کسب مدال در ترکمنستان سخت استتیمور غیاثی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حواشی بوجود آمده برای اعزام نشدن الهام کاکلی به رقابت های داخل سالن آسیا اظهار کرد: ما در نظر داشتیم او را به عنوان تشویق به مسابقات داخل سالن آسیا اعزام کنیم اما نشد و الان هم خوب نیست چنین کارهایی را انجام دهد. از طرفی به نظر من کاکلی دارای مقام قابل توجهی نیست و نباید این همه سر صدا به راه می انداخت.

او ادامه داد: تنها مقام در خور شان او کسب مقام قهرمانی در مسابقات لیگ دوومیدانی است و سازمان تیم های ملی در نظر داشت او را به عنوان تشویق به ترکمنستان اعزام کند تا به تجربیاتش افزوده شود. در ضمن کمیته ملی المپیک به ما دستور داد افرادی را با خودمان به آنجا ببریم که مدال آور باشند و به اعتقاد من کاکلی کسی نیست که بتواند در ترکمنستان برای کشورمان مدال کسب کند.

سخنگوی سازمان تیم های ملی در مورد وضعیت سپیده توکلی گفت: با توجه به اینکه او در حال حاضر او جزء قهرمانانان ملی کشورمان محسوب می شود احتمال دارد او را بدون برگزاری مسابقات انتخابی همراه با سایر ورزشکاران به ترکمنستان ببریم.البته طی هفته آینده جلسه سازمان تیم های ملی برگزار و در آنجا تصمیم می گیریم که آیا توکلی را به مسابقات داخل سالن اعزام کنیم یا نه.

غیاثی در مورد وضعیت رضا قاسمی گفت: خوشبختانه مصدومیت قاسمی به طور کامل برطرف شده و با قدرت در اردوی ارومیه در حال تمرین کردن هست تا بتواند در ترکمنستان با عملکردی خوب برای کشورمان مدال آوری کند.

او در پایان درباره اینکه ورزشکارانمان چند مدال می توانند در ترکمنستان بدست آورند،تصریح کرد: پیش بینی کسب مدال در ترکمنستان سخت است زیرا اول از همه باید ارزیابی کرد که چه کشورهایی در این رقابت ها شرکت می کنند و بعد از آن می توان در باره اینکه چند مدال کسب می کنیم اظهار نظر کرد.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی سازمان تیم های ملی درباره وضعیت دوومیدانی کاران پیش از حضور در ترکمنستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار