نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

دامغان ظرفیت‌ مطلوبی در راستای توسعه علوم پزشکی دارد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : شهرستان دامغان ظرفیت‌های مطلوبی را در راستای توسعه علوم پزشکی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت : شهرستان دامغان زیرساخت‌های مطلوبی را در حوزه علم و فناوری دارد و باید بهره‌گیری و استفاده از این ظرفیت‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد این شهرستان یکی از بهترین دانشگاه‌های دامغان به شمار می‌رود افزود: این دانشگاه ظرفیت پذیرش 20 هزار دانشجو را دارد و باید برای تحقق این مهم زیرساخت‌های موجود را در راستای توسعه علم به‌کارگیری کنیم.

 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی امکانات موجود در این شهرستان تصریح کرد: دامغان ظرفیت‌های مطلوبی را در راستای توسعه علوم پزشکی دارد.

 

وی تصریح کرد: هم‌اکنون زیرساخت‌های لازم برای ارائه رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در این شهرستان موجود است.

 

حسن بیگی با تأکید بر اینکه دامغان قابلیت تبدیل‌شدن به قطب داروسازی را دارد یادآور شد: جذب رشته‌های پزشکی و پذیرش دانشجو در دامغان نقش بسزایی را دراین‌باره ایفا می‌کند.

 

وی افزایش تعداد دانشجویان در این شهرستان را یکی از مهم‌ترین عوامل رونق اقتصادی دانست و تأکید کرد: دانشگاه‌های دامغان باید به‌سوی تولید ثروت از علم بروند و اقدامات لازم را در این راستا تقویت کنند.

 

نماینده مردم دامغان با اشاره به ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه اقتصاد کشور بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در دامغان توسعه می‌یابد و این مسئله در اولویت اول جامعه دانشگاهی قرار دارد.


انتهای پیام / ه


دیدار نماینده مردم دامغان در مجلس با رئیس دانشگاه آزاد کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار