عصر امروز در نائین انجام شد

غدیر بزرگترین حادثه تاریخ اسلام و ادامه رسالت انبیا است

غدیر بزرگترین حادثه تاریخ اسلام و ادامه رسالت انبیا است چرا که در طول این دوران کارهای بزرگی صورت گرفته و این امانت الهی سینه به سینه به انقلاب اسلامی رسیده و دارای برجستگی های فراوانی است.

 فرمانده بسیج سپاه نایین درمراسم بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم این شهرستان  درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : غدیر بزرگترین حادثه تاریخ اسلام و ادامه رسالت انبیا است چرا که در طول این دوران کارهای بزرگی صورت گرفته و این امانت الهی سینه به سینه به انقلاب اسلامی رسیده و دارای برجستگی های فراوانی است.

سرهنگ مسعود اکبری افزود : همانطوری که واقعه عاشورای حسینی به صورت مردمی وخودجوش برگزار می شود واقعه بزرگ غدیر خم نیز بایستی در جهت تبیین وجلوگیری از انحرافات دینی صورت گیرد .

 فرمانده بسیج سپاه نایین  بیان کرد :اگر واقعه غدیر خم به درستی تبیین نشود ممکن است باعث انحرافاتی در دین شود.

وی با اشاره به سومین برگزاری این واقعه توسط سپاه پاسداران اظهار داشت : بازسازی غدیر خم با همت و سپاه سه سال است که به صورت گسترده شروع شده که امید است به یک امری مبارک و مردمی تبدیل شود.

گفتنی است عملیات بازسازی این واقعه تاریخی اسلام از سوی سپاه ناحیه نایین و با همکاری تعدادی از دستگاه های اجرایی و فرهنگی این شهرستان آغاز و همزمان با عید غدیرخم با حضور گروه های نمایشی، بسیجیان بااستقبال پرشور و گسترده مردم و مسوولان در زمین دبیرستان عطار (سابق) نمایش داده شد.

بازسازی صحنه های مربوط به گسیل شدن کاروان های مختلف به سمت غدیر، قرائت خطبه غدیر خم و برگزاری مراسم معرفی امیرمومنان علی (ع) به جانشینی پیامبر اسلام (ص) با هنرمندی گروههای نمایشی، بسیجیان با مهارت تمام انجام شد.
واقعه تاریخی غدیر خم از بزرگترین اعیاد در تاریخ تشیع محسوب می‌شود و برهمین اساس از اهمیت ویژه در بین شیعیان برخوردار است.

 

انتهای پیام/م

بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم در نایین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.