فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد:

راه یابی هفت اثر نمایشی به بیست و نهمین جشنواره تئاتر مازندران

هفت اثر نمایشی به بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان مازندران راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی  مازندران اعلام کرد ، ٢٠ اثر نمایشی به دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان مازندران ارسال شد.

هیأت داوران پس از بازبینی ١٩ اثر نمایشی  و با در نظر گرفتن تمام جوانب فنی و هنری، هفت اثر را برای حضور در جشنواره انتخاب کردند.

براساس این گزارش نمایش بر پدر هر چی دروغگو لعنت به کارگردانی حمیدرضا خسروی از نوشهر ، نمایش سوپ بوقلمون به کارگردانی سینا علیپور از بابلسر ، نمایش مسلخ به کارگردانی نعیم صالحی از تنکابن، نمایش ساعت گرگ و میش به کارگردانی رضا امیرصالحی از آمل ، نمایش های  امپرسیون؛ جیغ بنفش به کارگردانی فرهاد عرب ، حقایقی درباره ی یک ماهی مُرده به کارگردانی علی محمدی حاجی و پُلی از جنس شیشه به کارگردانی فرشته پیاده روحی هر سه از بابل به مرحله ۲۹ جشنواره تئاتر راه یافتند.

رویکرد هیأت داوران در انتخاب آثار، بر محور دقت در انتخاب موضوع ، نگارش متون، توجه به ایده دراماتیک ، شیوه بیان و اجرای کارگردان، توجه به خلاقیت هنری و دقت نظر در پرداخت دیگر عناصر درام و اهتمام گروه اجرایی در مخاطب شناسی اثر خود، بوده است.

جدول زمانبندی اجرای نمایش های شرکت کننده در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان مازندران

 راه یابی هفت اثر نمایشی به بیست و نهمین جشنواره تئاتر مازندران

 احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : برگزاری بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران   در راستای سیاست های راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف ارتقای سطح کیفی آثار و ارتباط موثر با تماشاگران آثار نمایشی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری این جشنواره زمینه ای برای رقابت سالم بین گروه های نمایش استان را فراهم می کند وفرصتی می شود تا هنرمندان با استعداد این رشته بتوانند در صحنه های ملی (جشنواره تئاتر فجر) حضور پیدا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : جشنواره ٢٥ تا ٢٨ شهریور در ساری برگزار  می‌شود.

انتهای پیام/آ

معرفی آثار نمایشی راه یافته به جشنواره تئاتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار