نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

کشتار مردم میانمار و جنایات داعش به سبب تفرقه مسلمانان است

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: کشتار مردم میانمار و جولان و جنایات داعش و حامیان آنان به سبب تفرقه مسلمانان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری شامگاه جمعه در جشن عید سعید غدیر در جمع مجمع حسینیه‌های مهاجران کنگان با تبریک عید سعید غدیرخم با بیان اینکه هیچ تردیدی در واقعه غدیرخم وجود ندارد اظهار داشت: کتب شیعه و سنی بر واقعه غدیر خم صحه می‌گذارند و شک و تردیدی در واقعه غدیر وجود ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری غدیر را پاره تن اسلام دانست و تاکید کرد: هر کس غدیر را نپذیرد به معنای این است که اسلام را انکار می‌کند چرا که غدیر جزیی از اسلام است.

 نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری یکی از ارکان مهم  غدیرخم را تعیین جایگاه رهبری امت اسلامی دانست و اضافه کرد: غدیر برای مدیریت نظام اسلامی و معرفی رهبری امت اسلامی واقع شد چرا که رهبر تعیین شده حکومت در اسلام را مدیریت می‌کند.

حسینی‌بوشهری خروجی واقعه غدیرخم را تعیین رهبری و مدیریت نظام اسلامی توسط پیامبر گرامی اسلام(ص) دانست و تصریح کرد: غدیر جزو مسلم اسلام است و مربوط به زمان، مکان و برهه‌ای خاص نیست بلکه در همه ادوار ادامه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه غدیر، تاریخ، زمان، مکان و مخاطب نمی‌شناسد تاکید کرد: پیام غدیر مربوط به همه دوره‌ها و زمان‌ها است چرا که خاموش شدنی نیست.

 نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه برخی وقایع مربوط به برهه‌های خاص است افزود: عاشورا همانند غدیر مربوط به همه دوره‌ها و ادوار است و مخاطب آن همه مردم جهان است.

حسینی‌بوشهری پرهیز از تفرقه و اختلاف را مهم‌ترین پیام غدیر دانست و تاکید کرد:  پیروی از قرآن، عترت اهل بیت(ع) و چنگ زدن به کتاب و عترت  تنها  مسیر سعادت جامعه اسلامی است که از پیام مهم غدیر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سوره مائده آخرین سوره نازل شده بر قلب نازنین پیامبر اسلام(ص) است افزود: نزول این سوره سبب ناامیدی مشرکان و کفار شد چرا که امامت امت اسلامی برای تکمیل دین اسلام تعیین کرد.

 نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امت اسلامی با اتحاد و حدت نباید از کفار و مشرکان هراس داشته باشند گفت: اگر جبهه اتحاد مسلمانان تشکیل شود جای هیچ نگرانی و ترس از مشرکان و کفار وجود ندارد.

حسینی‌بوشهری با بیان اینکه بیعت با ولی فقیه زمان بیعت با اسلام و نظام اسلامی مهم‌ترین پیام غدیر است تاکید کرد: غدیر نقطه عطف تاریخ اسلام و ولایت رابطه‌ای ناگسستنی با رسالت دارد به‌گونه‌ای که رسالت بی‌ولایت ناقص و ناتمام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری سعادت و سلامت جامعه اسلامی را در گرو تمسک به قرآن و عترت دانست و گفت: ضلالت و گمراهی و ریشه مشکلات امت اسلامی ناشی از دوری از قرآن و عترت است.

 نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آتش زدن مردم  میانمار و جنایات داعش به سبب تفرقه مسلمانان است اضاقه کرد: به آتش کشیدن میانمار، سر بریدن حججی‌ها و جولان  و جنایات داعش و حامیان آنان به سبب تفرقه مسلمانان است که باید این اختلاف از بین برود.

انتهای پیام/ب

عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع مجمع حسینیه‌های مهاجران کنگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.