از مهرماه امسال محقق می‌شود؛

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور گناوه

رئیس دانشگاه پیام نور واحد گناوه از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد جغرافیای روستایی از ترم مهرماه امسال خبر داد.

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور گناوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرتضی سیاوشی صبح شنبه در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد گناوه اظهار داشت: اکنون یک مرحله از زندگی شما دانشجویان عزیز با موفقیت گذشت و به شما تبریک می‌گوییم. شما دانشجویان امروز یک کارشناس در رشته‌هایی که در آن تحصیل کردید، هستید و نوع رفتار، گفتار و ... باید با سال‌های قبل متفاوت باشد.

سیاوشی بیان داشت: شما اکنون تحصیل‌کرده و کارشناس هستید و جامعه روی شما حساب می‌کند؛ این مرحله برای همه کسانی که ادامه تحصیل می‌دهند مرحله پایه‌ای محسوب می‌شود و امروز حداقل سطح تحصیلات اخذ مدرک کارشناسی است. دانشجویان فارغ التحصیل این واحد آموزش عالی توانسته اند که در بهترین دانشگاه‌های کشور در مقاطع بالاتر به تحصیل خود ادامه دهند.

سیاوشی خاطرنشان ساخت: امیدوارم که شما نیز برای آبادانی شهر و پیشرفت خودتان تلاش کنید و برای جامعه خود بیشتر از پیش مفید و تاثیرگذار باشید. مشکلات فراوانی را از بدو ورودم تا به امروز از تعمیر و تجهیز دانشگاه داشتیم که خود شما شاهد بودید و در اینجا از شما دانشجویان پوزش می‌خواهم، اما امروز سیمای دانشگاه تغییر کرده و خیلی از کار‌هایی که باید صورت می‌گرفت را انجام داده ایم.

سیاوشی تاکید کرد: مهمترین این کار‌ها راه اندازی رشته کارشناسی ارشد جغرافیای روستایی در دانشگاه پیام نور واحد گناوه است که با تلاش دوستان و پیگیری‌هایی که ما داشتیم موفق شدیم که نخستین رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه محقق شود و از ترم مهرماه دانشجو پذیرش می‌کنیم. ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه افتتاح شده و بهسازی محیط آموزشی نیز صورت گرفته است. همانطور که گفتم این مرحله، مرحله پایه‌ای است و نباید به خودتان برای اخذ مدرک کارشناسی غره شوید و باید برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تلاش کنید.

انتهای پیام /پ

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.