خواننده پاپ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمده‌ام تا در عرصه موسیقی بمانم!/ موسیقی غنی ماندگار می‌شود

محمدرضا عیوضی گفت: کسانی که موسیقی پاپ را بعد از انقلاب دوباره احیا کردند باید موسیقی غنی و ماندگاری را به مردم ارائه دهند.

آمده‌ام تا در عرصه موسیقی بمانم!/ از 15 سال پیش، موفق‌تر عمل کردممحمدرضا عیوضی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص استقبال مخاطبان از کنسرت دهم شهریور ماه خود در برج آزادی گفت: خدا را شکر استقبال خوب بود. بازتاب این کنسرت بعد از 15 سال خوشحال‌کننده بود و بسیاری از رسانه‌ها به این موضوع پرداخته بودند. خوشبختانه، من با یک گروه بیست نفری‌ توانستیم موسیقی زنده واقعی را بر صحنه ببریم. من احساس می‌کنم که از 15 سال پیش هم موفق‌تر عمل کردم.

وی پیرامون فروش بالای بلیت بسیاری از خواننده‌های پاپ که در 10 الی 15 دقیقه به اتمام می‌رسد، بیان کرد: این خواننده‌ها یا ماندگار می‌‌شوند یا اینکه بسیار زود از دنیای موسیقی کنار می‌روند و این بلیت فروشی‌ها برای مدت کوتاهی است. من امیدوارم، دوستانی که به این عرصه وارد می‌شوند، آن قدر موسیقی قوی داشته باشند که ماندگار شوند هر چند که؛ مزاج موسیقی مردم ما تغییر کرده است و سخت است که ما آنها را به موسیقی خوب گذشته برگردانیم.

وی افزود: مردم نوآوری را دوست دارند و برایشان خوب و جالب است ولی در نهایت موسیقی غنی باقی می‌ماند و مردم را جذب می‌کند.

عیوضی درباره حضور خود در عرصه موسیقی بعد از 15 سال دوری از این حرفه خاطرنشان کرد: من یا نباید می‌آمدم، یا وقتی آمدم باید بمانم. به هر حال این وظیفه کسانی است که موسیقی پاپ را بعد از انقلاب دوباره احیاء کردند. ما آمده‌ایم که با کمک دوستان این روند خوبی را که شروع کرده‌ایم با موفقیت ادامه بدهیم. زمان خودش قضاوت می‌کند که چه موسیقی ارزش ماندن دارد!

خواننده پاپ کشورمان پیرامون کنسرت دیگر خود قبل از شروع ماه محرم، اظهار داشت: ما یک برنامه‌ای را قرار است در دریاچه چیتگر داشته باشیم که یک شب آن به موسیقی‌های نوستالژیک اختصاص داده شده است و من در آن یک شب ممکن است بر صحنه بروم.

خواننده آلبوم مشهور «رنگین کمان» درباره تولید قطعات جدید خود تصریح کرد: من قطعا در آینده نزدیک، تک ترک‌هایی را اجرا خواهم کرد و به مخاطبانم عرضه می‌کنم.

عیوضی در پایان درباره توصیه خود به اهالی موسیقی جوان گفت: بسیاری از آهنگ‌ها ماندگار می‌شوند و بسیاری هم خیلی زود از یاد می‌روند، مهم این است که ما اصول موسیقی را کاملا یاد بگیریم. جوانان ما باید درست خواندن را بیاموزند چرا که؛ کلید موفقیت و ماندگاری آنها همین است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار