آخرین وضعیت ترافیکی جاده های مازندران/جاده هراز و چالوس یکطرفه شد

محور‌های هراز و چالوس از مازندران به تهران ساعت ۱۷ امروز یک طرفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی‌رضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: محورهای هراز و کندوان با توجه به افزایش بازگشت مسافران از ساعت ۱۷ امروز تا یک بامداد روز یک شنبه ۱۹ شهریور یکطرفه ‌شدند.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

سرهنگ قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز نیز از ساعت ۱۵ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع شد.

وی گفت: آمد وشد خودروها از ساعت ۱۷ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: رگبارهای پراکنده باران در برخی محورهای مازندران سطح جاده را لغزنده کرده است رانندگان با احتیاط کامل تردد کنند.

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه ۱۹ و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد تمامی تریلر‌ها به جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۸ شهریور ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راه البرز اعلام کرد با توجه به بازگشت مسافران و افزایش حجم ترافیک، جاده کرج - چالوس از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (شنبه) یک طرفه شده است.

ترافیک سنگین در مسیر برگشت جاده های شمال

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده قائمشهر-رودهن محدوده زیرآب ترافيک سنگین است.

براساس این گزارش ترافیک در جاده آمل-رودهن حد فاصل  پنجاب تا گزنک نیمه سنگین ، جاده چالوس-کرج حدفاصل سیاه بیشه تا کندوان سنگین است .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار