مدیرکل راه و ترابری استان سمنان؛

تحقق 13 درصدی تعهدات اشتغالزایی راه و ترابری استان سمنان

در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بیش از 13 درصد تعهدات راه و ترابری استان سمنان در جهت اشتغالزایی محقق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان ضمن اشاره به فعالیت راهداران در استان سمنان، گفت: در این راستا اشتغال ۱۳درصدی در بدنه اداره کل راه و ترابری استان سمنان به وجود آمد که مصداق اقتصاد مقاومتی و نگاه ویژه به تولید است همچنین باید در نظر داشت که این استان دارای ظرفیت های بسیار خوب نیروی انسانی و متخصص است که می توان با برنامه ریزی در استفاده از آنها کمال اهتمام را داشت.


وی افزود: اشتغال زایی یکی از اهداف مهم مد نظر اداره کل راه و ترابری استان سمنان است اما دیگر اولویت این اداره تامین امنیت راه ها محسوب می شود که در این راستا نقاط پرخطر راه های استان شناسایی و در صدد رفع آنها هستیم تا هزینه های وارد شده به نظام، بیت المال، مردم، خانواده ها و ... را کاهش دهیم که این امر نیز در راستای اقتصاد مقاومتی می تواند معنی شود.


مدیرکل راه و ترابری استان سمنان تصریح کرد: دیگر اولویت اقتصاد مقاومتی این اداره کل استفاده صحیح از بیت المال، تجهیزات راهداری، ماشین آلات و ... است که در این راستا نیز طی سه سال اخیر توصیه اکید این اداره کل به تمام زیرمجموعه های موجود خوشبختانه باعث شده تا افزایش راندمان را شاهد باشیم.


نژاد صفوی اظهار داشت: راه و ترابری استان سمنان با تکیه بر داشته‌های خود و بر اساس اقتصاد مقاومتی هرگز منتظر اعتبارات برای ساخت و یا ایمن سازی راه ها نبوده و برای مثال محور دامغان-جندق با ۱۰۰درصد اعتبارات داخلی این اداره و بدون ریالی اعتبار ملی آغاز شد که این امر نیز در راستای اقتصاد مقاومتی گامی مهم بود.


انتهای پیام / د


اشتغالزایی راه و ترابری استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار