کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق درسیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق، توقیف ۷ دستگاه خودرو و دستگیری ۷ قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق درسیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان   از زاهدان  ،  سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی چابهار در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، حین کنترل خودرو‌های عبوری محور‌های مواصلاتی طی ۲۴ ساعته گذشته موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل، انواع لوازم آرایشی، لوازم خانگی، دوچرخه، برنج و مواد غذایی از ۷ خودرو شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۷ قاچاقچی و توقیف ۷ دستگاه پژو ۴۰۵ در این راستا، تصریح کرد: متهمان به همراه کالا‌های کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان افزود: برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و ارز قاطع و به صورت مستمر خواهد بود که در این راستا تعامل بیشتر شهروندان با پلیس در ارتباط با اعلام موارد مشکوک و مظنون از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ باعث حمایت بیشتر از تولید ملی می‌شود.

انتهای پیام/ع

کشف کالای قاچاق در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار