نایب رئیس هیئت والیبال استان قم:

عنوان چهارمی والیبالیست های دختر قمی

رامین گفت:تیم والیبال بانوان قم در مسابقات والیبال جوانان کشور در جایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛نسرین رامین ، نایب رئیس هیئت والیبال استان قم ،از قرار گرفتن تیم والیبال جوانان دختر قم در جایگاه چهارم مسابقات والیبال جوانان کشور خبر داد.

 رامین گفت: رقابت‌های والیبال جوانان دختر کشور روز شنبه در قزوین خاتمه پیدا کرد و تیم‌های برتر این مسابقات مورد تجلیل قرار گرفتند اما تیم والیبال قم در رده چهارم قرار گرفت.

وی افزود: والیبالیست‌های جوان قم در این مسابقات ۵ بازی برگزار کردند که در ۲ بازی پیروز شدند و ۳ مسابقه را به حریفان واگذار کردند البته عملکرد فنی آن‌ها به حدی بود که این تیم لیاقت پیروزی در یک یا ۲ بازی دیگر را نیز داشت.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال جوانان قم در آخرین بازی خود در این مسابقات به دیدار تیم قزوین رفت و در ۳ ست پیاپی نتیجه را به حریف خود واگذار کرد به طوری که قزوین با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ از سد قم گذشت تا شاهد یک بازی تقریباً نزدیک بین ۲ تیم باشیم.

رامین بیان داشت: قم پیش از بازی برابر قزوین به مصاف تیم والیبال زنجان رفت و موفق شد حریف خود را ۳ بر صفر شکست دهد که دختران والیبال قم در این مسابقه ست اول را مقتدرانه ۲۵ بر ۱۳ از حریف خود بردند و در ۲ ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۴ پیروز شدند.

وی عنوان کرد: تیم والیبال دختران جوان قم پیش از این در بازی برابر تیم‌های کردستان و لرستان شکست خورده بود و ایلام را نیز مغلوب کرده بود تا در نهایت با کسب ۶ امتیاز از ۵ بازی در رده چهارم جدول مسابقات دختران جوان قرار گیرد.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: مهدیه مرادی، فاطمه کربلایی، فاطمه مرادی، فروغ ماهی، زهرا قدمی، فرحناز پناهی فر، مرضیه حاج حسینعلی، فاطمه داوری، مرضیه شاه واروقی، اسما نادری فر، کوثر علیمرادی و عارفه خادم دزفولی بازیکنان تیم اعزامی قم با مربیگری مهسا آراسته، نسرین خدایاری و فاطمه لک در این مسابقات بودند.

انتهای پیام/ح

تیم والیبال بانوان قم در جایگاه چهارم قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار