فرمانده انتظامی استان سمنان:

عامل سرقت‌های سریالی منازل در گرمسار دستگیر شد

عامل سرقت‌های سریالی منازل با ۵۸ فقره اعتراف در گرمسار شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با تلاش گسترده پلیس آگاهی عامل سرقت‌های سریالی منازل با ۵۸ فقره اعتراف در گرمسار شناسایی و دستگیر شد.


فرمانده انتظامی استان سمنان افزود : در پی گزارش سرقت‌های سریالی از منازل و آپارتمان‌های شهرستان گرمسار، پلیس آگاهی برای بررسی این موضوع وارد عمل شد.


وی تصریح کرد : در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد تمام سرقت‌ها در ساعات اولیه شب بود و سارقان با اطمینان از خارج شدن صاحب خانه با تخریب قفل آپارتمان‌ها، لوازم باارزش شامل طلا، جواهر، سکه، وجوه نقد و.... سرقت کرده‌اند.


قاسمی اظهار داشت : کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با استفاده از سرنخ‌های به جا مانده و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی یکی از سارقان را که ساکن یکی از شهرستان‌های استان همجوار است، شناسایی و با نیابت قضایی او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی استان سمنان افزود : متهم که مردی در حدود ۵۰ ساله است، در بازجویی‌های علمی پلیس و مواجهه با مستندات کشف‌شده به ۵۸ فقره سرقت به ارزش 9 میلیارد ریال از آپارتمان‌ها و منازل مسکونی شهرستان‌های استان به ویژه گرمسار با همدستی چند تن از دوستانش که متواری هستند، اعتراف کرد.


وی تصریح کرد : در ادامه از این متهم دو دستگاه خودروی پژو پارس و سوناتا کشف و توقیف شد و تحقیق در خصوص سایر سرقت‌های این متهم و هم‌دستانش ادامه دارد.


انتهای پیام / ذ


دستگیری عامل سرقت‌های سریالی منازل در گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.