نظارت بر مراکز مشاوره خانواده بیش از گذشته

مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت :از این پس مراکز مشاوره خانواده بر اساس شاخص های تدوین شده ای همچون امکانات، تخصص، توانمندی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محبوبه میرزابیگی مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان ضمن تقدیر از تلاش های مشاوران خانواده، افزود: ازاین پس مراکز به طور دوره ای مورد بازرسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت تا از این طریق نظارت بیشتری بر عملکرد این مراکز باشد و در نتیجه افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین طلاق و افزایش میزان سازش و رضایتمندی مراجعین مورد انتظار خواهد بود.
وی اظهارکرد: نظارت و ارزیابی مراکز مشاوره خانواده طبق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از خانواده یکی از وظایف این معاونت می باشد و بر این اساس و مصوبات شورای مشورتی مراکز مشاوره خانواده دادگستری کل استان ارزیابی و بازرسی میدانی از مراکز مشاوره انجام گردیده است.
این مقام قضائی افزود: این ارزیابی ها بر اساس شاخص های تدوین شده ای همچون امکانات، تخصص، توانمندی و.. مراکز صورت خواهد پذیرفت و امتیازات هر مرکز بر اساس شاخص های فوق محاسبه و با سایر مراکز مقایسه و رتبه بندی شده است.

انتهای پیام/ی

افزایش کیفیت خدمات از سوی مراکز مشاوره خانواده ضرورت دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار