کشف محموله 2 میلیاردی تلفن همراه قاچاق در بندر لنگه

فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه از کشف 151 دستگاه تلفن همراه و 23 دستگاه تبلت خارجی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ محمود حافظی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه ارزش محموله قاچاق را دو میلیارد ریال عنوان کرد.

وی گفت: در راستاي مبارزه با کالای قاچاق و در پي دريافت خبری مبني بر اینکه فردی اقدام به نگهداری و فروش تلفن همراه در يکي از واحد هاي صنفی در بندر چارک می کند ،پیگیری موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی بخش " شیبکوه" قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی ، واحد صنفی مورد نظر را شناسايی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل 151 دستگاه تلفن همراه و 23 دستگاه تبلت خارجی قاچاق و فاقد هرگونه برگه خريد و مدرک کشف کردند.
سرهنگ حافظی گفت: در اين رابطه یک متهم دستگير و اقلام مکشوفه پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی به پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان منتقل شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه با اشاره به اينکه قاچاق کالا ، مغاير با سياست های اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه و اقتصاد داخلي را مورد هدف قرار مي دهد ، گفت: مبارزه پليس با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچيان ادامه دارد و پليس با با اين معضل برخورد قاطع خواهد کرد.
انتهای پیام/ر

کشف محموله قاچاق در بندرلنگه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.