عبداللهی:

فردا پانزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب افتتاح می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: نمایشگاه عطر سیب 20 شهریورماه افتتاح و تا 30 شهریورماه و همزمان با شروع ماه محرم آماده خدمت رسانی به مساجد، تکایا، هیئت‌ها، حسینیه‌ها است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از مراحل آماده سازی نمایشگاه عطرسیب با بیان اینکه هدف برگزاری نمایشگاه عطر سیب کمک به مساجد و هیئت ها و حسینیه ها همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و مراسم تاسوعا و عاشورا و اربعین حسینی است، اظهار داشت: این دوره نمایشگاه با حمایت از کارآفرینان و توزیع اقلام و محصولات کارآفرینان و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی برگزار شده و توجه ویژه ای به موضوعات فرهنگی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به دوره گذشته بر غنای نمایشگاه افزوده شده است،گفت: نسبت به سال گذشته حضور افراد کارآفرین و تولیدکننده 40 درصد افزایش یافته است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه با هماهنگی صورت گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی حضور تمامی هیئت ها و حسینیه ها و تکایا و مساجد در این دوره نمایشگاه قطعی است، تصریح کرد: امیدواریم خدمت رسان خوبی بوده و موجب تسهیل امور هیئت های مذهبی شویم.

عبداللهی با اشاره به تامین مایحتاج هیئت ها در بحث اقلام صوتی، لوازم آشپزی، پرچم، لباس، زنجیر و طبل و سایر لوازم گفت: در خصوص مباحث فرهنگی نیز ویژه برنامه های خاص و جدیدی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برگزاری نمایشگاه عطر سیب از 20 تا 30 شهریورماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار