تجمع اعتراض آمیز در مقابل فدراسیون فوتبال کره جنوبی

برخی از سردسته هواداران فوتبال کره جنوبی در مقابل فدراسیون فوتبال این کشور خواهان اخراج سرمربی جدید فوتبال این کشور شدند.

تجمع اعتراض آمیز در مقابل فدراسیون فوتبال کره جنوبیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران سایت خبری کره ای تایمز گزارش داد که لحظاتی پیش سردسته هواداران فوتبال کره جنوبی در مقابل فدراسیون فوتبال این کشور خواهان بازگرداندن گاس هیدینگ سرمربی موفق هلندی سابق چشم بادامی ها در جام جهانی 2002 واخراج سرمربی جدید این تیم یعنی شین تائه یونگ شدند.

براساس این گزارش هواداران فوتبال کره جنوبی معتقدند با وجود صعود مستقیم چشم بادامی ها به جام جهانی 2018 روسیه که بسیار هم متزلزل بود باید قبول کرد که این تیم از فوتبال سوریه هم عقب افتاده است چرا که سوری ها 2 بار دروازه تیم ملی فوتبال ایران را باز کردند اما کره ای ها در 2 بازی رفت وبرگشت با وجود برتری در تعداد نفرات نتوانستند خط دفاعی ایران را حتی برای یک بار تسلیم کنند.

هواداران فوتبال کره جنوبی بر این باورند فقط بازگرداندن گاس هیدینگ می تواند نتایج ودستاورهای قابل قبولی را برای چشم بادامی ها به ارمغان آورد.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با هدایت گاس هیدینگ در جام جهانی 2002 توانست با گذشتن ازسد  غول هایی مانند ایتالیا واسپانیا به جمع 4 تیم برتر صعود کند.

انتهای پیام/

هواداران کره جنوبی به دنبال بازگشت گاس هیدینگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار