رئیس فدراسیون فوتبال روسیه: تیم فوتبال ایران قدرتمند است

موتکو گفت:تیم های ایران و روسیه دیدار دوستانه ای را به میزبانی سرزمین تزارها برگزار خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال روسیه در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 تنها با راه یافتگان این رقابتها بازی خواهد کرد.


طبق برنامه ای که مسئولان برای تیم ملی روسیه در نظر گرفته اند،7 اکتبر این تیم در مسکو میزبان کره جنوبی خواهد بود و 10 اکتبر برابر با 18 مهر در کازان با ایران بازی خواهد کرد.این در حالی است که هر دو تیم به جام جهانی صعود کردند.از سوی دیگر الکساندر بردیوک سرمربی تیم ملی قزاقستان از احتمال بازی دوستانه با روسیه در نوامبر خبر داد.

از این رو ویتالی موتکو رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در این باره در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری تاس روسیه گفت:ما برنامه ای نداریم که تا قبل از رقابتهای جام جهانی با تیم قزاقستان بازی کنیم و فقط با تیم هایی که مستقیما به رقابتها صعود کردند دیدار خواهیم داشت.با تیمهای زیادی مذاکره کردیم.


او افزود:برنامه بازی هایی که در ماه نوامبر انجام می شود به طور حتم در ماه اکتبر برنامه ریزی می شود. شنیده ام که مطبوعات فدراسیون بین المللی فوتبال اخباری در خصوص دیدار دوستانه روسیه با آرژانتین در 10 نوامبر منتشر کرده اند که این خبر را رد می کنم.ما دیدار با دو نیم قوی و سطح بالا را پیش روی داریم .دیدار با ایران و کره جنوبی تجربه خوبی برای ما خواهد بود اما دیدار با آرژانتین تعادل تیم را بر هم خواهد زد .

انتهای پیام/

اضهار نظر رئیس فدراسیون فوتبال روسیه درباره تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار