امیرآبادی: شعار حیاکن، رهاکن از زمان مرفاوی تاکنون وجود داشته است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: شعار "حیا کن، ر‌ها کن" برای تمام مربیان پیشین استقلال با وجود افتخارات زیادی که دارند، رخ داده است.

امیرآبادی: شعار حیاکن، رهاکن از زمان مرفاوی تاکنون وجود داشته استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی امیر آبادی پس از پایان بازی تیم های رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود.امیدوارم که برای تمام شهدای مدافع حرم از این دست بازی ها برگزار شود تا ما فوتبالیست ها دور هم جمع شیم و یاد این عزیزان را گرامی بداریم.

او درباره برد تیم استقلال مقابل گل گهر سیرجان در جام حذفی گفت: به نظرم وضعیت استقلال زیاد جالب توجه نیست.در بازی‌های اخیر فشار روانی ناشی از برکناری علیرضان منصوریان روی تیم و بازیکنان برای اینکه منصوریان برکنار نشود، تلاش کردند که نتیجه بگیرند.با وجودی که شاگردان منصوریان توانستند گل گهر را در جام حذفی شکست دهند اما بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند. امیدوارم در هفته‌های آینده تیم استقلال نه تنها نتایج بهتری را کسب کند بلکه زیبا هم بازی کند تا هواداران دوباره راضی شوند برای تشویق تیم به استادیوم بروند.

او در پاسخ به این سوال که مشکل تیم استقلال چیست گفت: مشکل خاصی دیده نمی‌شود. این ماجرای اخیر بر علیه منصوریان شعار "حیا کن، رها کن" برای تمام مربیان پیشین استقلال مانند مرفاوی، حجازی و حتی قلعه‌نویی با وجود افتخارات زیادی که دارد، رخ داده است. البته این اتفاق خیلی زود گربانگیر منصوریان شده است و به نظر من تماشاگران باید صبر داشته باشند تا تیم‌شان مانند پارسال به لیگ برگردد و امیدوارم استقلال هم با انجام بازی‌های زیبا باعث بازگشت تماشاگران به ورزشگاه و آشتی آن‌ها با تیم‌شان شود.

انتهای پیام/

اظهارات امیر آبادی درباره وضعیت تیم استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار