اجرای فوق‌العاده کارشناس هواشناسی در برنامه زنده + فیلم

باد با سرعتی حدود 300 کیلومتر در ساعت به ایالت فلوریدای آمریکا رسید و میلیون‌ها دلار خسارت به جا گذاشت. در این میان کارشناس هواشناسی شبکه CNN در میان باد و طوفان اجرای فوق‌العاده‌ای داشت.

مقاومت فوق‌العاده کارشناس هواشناسی در برابر طوفان ایرما + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها آب و هوا در آمریکا بدجور سر ناسازگاری گذاشته است؛ طوفان‌های پی در پی و بی‌سابقه آرامش مردم را به کلی بر هم زده و در اکثر ایالت‌های آمریکا شرایط اضطراری اعلام شده است.

حدود دو هفته پیش طوفان بزرگ هاروی در ایالت تگزاس آمریکا میلیاردها خسارت بر جای گذاشت. هفته پیش نیز طوفان ایرما دریای کارائیب را در غرب اقیانوس اطلس درنوردید و سپس با سرعتی حدود 300 کیلومتر در ساعت طوفانی سهمگین در ایالت فلوریدا به پا کرد، میلیون‌ها نفر خانه و کاشانه خود را ترک کردند و باقی شهروندان هم  بدون برق با ترس و وحشت منتظر عبور طوفان ماندند.

در کنار ویدئوهای بسیاری که از شدت طوفان فلوریدا در فضای مجازی منتشر شده، به ویدئویی دیدنی برخوردیم که در آن کارشناس هواشناسی با تلاشی فوق‌العاده در برابر طوفان مقاومت می‌کند و همچنان آنتن برنامه زنده را حفظ می‌کند.

 

  انتهای یپام/

عکس العمل دیدنی کارشناس هواشناسی در برابر طوفان ایرما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
وقتی که کارت را دوست داشته باشی ، حتما آن را با عشق انجام خواهی داد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
چه ترسناک مثل فیلمای علمی تخیلیه
آخرین اخبار