فتاحی: احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی وجود دارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: این احتمال وجود دارد که برنده دیدار پرسپولیس و نفت تهران در مرحله بعدی جام حذفی با استقلال بازی کند.

فتاحی: احتمال رویارویی سرخابی‌ها در مرحله بعدی جام حذفی وجود داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید فتاحی درباره زمان بازی پرسپولیس و نفت تهران در جام حذفی اظهار کرد: ما منتظر نتیجه دیدار پرسپولیس و الاهلی هستیم تا در مورد بازی جام حذفی این تیم برابر نفت تهران تصمیم بگیریم. 

او ادامه داد: قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی  جام حذفی هفته آینده برگزار می شود و 16 تیم در یگ گلدان قرار می گیرند. براین اساس شاید برنده بازی پرسپولیس و نفت تهران با استقلال در یک گروه قرار بگیرد. 

فتاحی بیان کرد: پرسپولیس نماینده کشورمان در آسیا است و به دید ملی به این تیم نگاه می کنیم. همچنین خوشحال می شویم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود و قهرمان این رقابتها شود. 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه دور بعدی جام حذفی 4، 5 آبان ماه است و تا آن زمان دیدارهای معوقه مرحله یک شانزدهم نهایی را برگزار می کنیم. 

انتهای پیام/

زمان مرحله بعدی جام حذفی مشخص شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار