خط و نشان سجاد مرادی برای مسئولان فدراسیون دوومیدانی

سجاد مرادی تصمیم گرفت پس از پایان بازی‌های داخل سالن از مربیگری حسین کیهانی و امیر مرادی انصراف بدهد.

خط و نشان جدی سجاد مرادی برای مسئولان فدراسیون دو و میدانیبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سجاد مرادی مربی اختصاصی امیر مرادی و حسین کیهانی به دلیل به توافق نرسیدن با مسئولان فدراسیون دو و میدانی در نظر دارد پس از پایان رقابت های داخل سالن آسیا از ادامه همکاری با آنها خودداری کند.

بر همین اساس سجاد مرادی به مسئولان فدراسیون اعلام کرده پس از پایان بازی های داخل سالن آسیا به فکر انتخاب مربی جدید برای حسین کیهانی و امیر مرادی باشند تا آن ها ادامه تمرینات شان را برای حضور در بازی های آسیایی 2018جاکارتا زیر نظر مربیان جدید پیگیری کنند.

این برای دومین بار طی چند ماه اخیر است که سجاد مرادی از همکاری با فدراسیون دو و میدانی سرباز می زند.او در چند ماه گذشته به دلیل اختلاف با مسئولان فدراسیون تصمیم گرفت از سمت خود در این کمیته  انصراف دهد و اکنون هم اعلام کرده که دیگر به هیچ وجه حاضر نیست به عنوان مربی تمرینات کیهانی و مرادی را زیر نظر بگیرد.

گفتنی است از زمانی که سجاد مرادی به عنوان مربی تمرینات حسین کیهانی را بر عهده گرفت او توانست نه تنها به مدال طلای بازی های آسیایی اودیشا دست یابد بلکه بعد از 26سال هم رکورد ملی دوی 3هزار متر با مانع ایران را تغییر دهد.

انتهای پیام/

اظهارات قهرمان بازی های آسیایی درباره اتفاقات اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار