ارتقای سطح ارائه خدمات در مراکز ترک اعتیاد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به تغییر و بهینه سازی مراکز خدمات ترک اعتیاد گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با مدیران مراکز برخورد جدی خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در نشست هم اندیشی با تشدید بازرسی‌ها بر فعالیت مراکز ترک اعتیادبا اشاره به اینکه اعتیاد یکی آسیب‌های اجتماعی با اولویت استان به شمار می‌رود گفت: طبق رایزنی‌های صورت گرفته با دادستانی غربال گری هایی در مراکز ترک اعتیاد قبل ورود مددجویان صورت می‌گیرد و مدیران مراکز در این زمینه همکاری مناسب را باید داشته باشند، چراکه پس از اقدامات صورت گرفته مراکز موفق در این زمینه معرفی خواهند شد.

قادری  بیان کرد: در طول بازرسی‌های انجام شده از مراکز ترک اعتیاد مجاز تحت پوشش عملکرد آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته که تعدادی از آن‌ها فعالیت خوبی داشتند و برخی دیگر نیز به انجام اقدامات اصلاحی داشتند که تذکرات لازم ارائه شده است.

این مقام مسئول همچنین از تشدید بازرسی‌ها بر فعالیت این مراکز خبر داد و گفت: چنانچه در این بازرسی‌ها کارشناسان ما هرگونه تخلفی را در زمینه ارائه خدمات مطلوب و عدم رعایت پروتکل اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی مشاهده کنند با مدیران مراکز برخورد جدی خواهند داشت.

قادری اضافه کرد: براساس قانون بهزیستی مرجع اصلی صدور مجوز برای ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد است و هر نوع فعالیت در قالب کمپ‌ها از سوی بهزیستی دارای مجوز است.


وی با اشاره به استفاده از درمان‌های جایگزین در مراکز اجتماع محور تی سی  و استفاده از روش‌های جدید ترک اعتیاد گفت: تنها مرکز تی سی کرمانشاه با داشتن تجهیزات لازم آماده پذیرش افراد معرفی شده از سوی کمپ‌های ترک اعتیاد و راهنمایی خانواده به این سمت در دستور کار مدیران مراکز قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/ز

تشدید نظارت و بازرسی از مراکز ترک اعتیاد



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار