مشحون : قصد داشتیم تیم دیگری راهی ترکمنستان کنیم/ مسئولان مسابقات با تغییر نفرات موافقت نکردند

رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان گفت: مسئولان مسابقات داخل سالن ترکمنستان با تغییر لیست تیم ملی بسکتبال 3 نفره ایران مخالفت کردند.

مشحون : قصد داشتیم تیم دیگری راهی ترکمنستان کنیممحمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حاضر نشدن تیم بسکتبال 3 نفره کشورمان در رقابت های داخل سالن ترکمنستان بیان کرد: مدت ها پیش نفراتی را که می توانستند در مسابقات بسکتبال 3 نفره به میدان بروند را معرفی کردیم . سجاد مشایخی ، بهنام یخچالی ، محمد جمشیدی و روزبه ارغوان نفراتی بودن که می توانستند برای تیم بسکتبال 3 نفره کشورمان مفید باشند .

او افزود : اما هم زمانی جام باشگاه های آسیا و رقابت های داخل سالن ترکمنستان باعث شد تا خواهان تغییر نفرات شرکت کننده در این مسابقات شویم. چون سجاد مشایخی و بهنام یخچالی نمی توانستند به دلیل همراهی کردن تیمشان در رقابت های قهرمانی آسیا راهی مسابقات داخل سالن ترکمنستان شوند.

رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: ما در ادامه خواستار آن شدیم که نفرات اعزامی به این مسابقات را تغییر دهیم. به همین دلیل با مسئولان مسابقات ، نامه نگاری کردیم و مراحل را طی کردیم اما در پایان میزبان با درخواست ما مخالفت کرد و ما در نهایت نتوانستیم تیمی را به این مسابقات اعزام کنیم.

انتهای پیام /

اظهار نظر رئیس فدراسیون بسکتبال درباره تیم 3 نفره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار