اجرای ۳۳ نمایش در سومین روز از جشنواره بین‌المللی تئاترخیابانی

33 نمایش در سومین روز از جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛33 نمایش در سومین روز از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اجرا می‌شود.

 نمایش «رهایی» از مریوان در پارک شانو و «ویروس» از دهلران در استادیوم در ساعت 10:30 صبح امروز اجرا به اجرا گدذاشته شد.

«گوش‌های پر حرف» از تهران، «تندیسی برای شهر» از مریوان، «کلاه پهلوی و چادر قجری» از تهران  و « گل گلیدی» از میناب نمایش‌هایی هستند که راس ساعت 11:30 در میدانگ سرباز، پارک شانو و استادیوم اجرا می شود.

 موسسه کاریابی از تهران در ساعت 16:45 در دریاچه زیوار اجرا خواهد شد و ساعت 17:30 نیز«به جای ماهی» از عراق در میدان سرباز، «این همه من» از تهران در «پارک شانه» و  آرایشگاه صلواتی از اصفهان در روستای نی و  « نوروز بل» از لاهیجان در کنار دریاچه زریوار به نمایش در خواهند آمد.

آثار «دخترک کبریتی» از قروه در میدان باوه ره شی، « کوسه گلینی» از تبریز در پارک شنه، «دیوار» از سنندج  در کنار زریوار و «گیلدخت» از لاهیجان در روستای کانی دینار از آثار دیگری است که در ساعت 18:15 به نمایش در می‌آیند.

 آخرین مرزهای اشغال« از مریوان در کنار زریوار» و «پهلوان ناپهلوان» از تهران در مجاور زندان شهرمریوان راس ساعت 19 از آثاری است که امروز اجرا خواهد شد.

 باغ رویاها از کشور آذربایجان در روستای باوه رشی، درد دل روی خط حامل از دهلران در پارک زریان، «افسانه دیگ و کدو» از کرمانشاه در پارک کودک، «درخت زندگی» از آمل در روستای کانی دینار و «2 ثانیه» از فرانسه در پارک شانو در همین ساعت به اجرا گذاشته می‌شود.

امروز همچنین 11 اثر دیگر از ساعت 19:45 در کنار دریاچه زریوار، پارک گولان، پارک شهروند و  پارک شانواجرا خواهند شد و در نهایت اثر "مرغ دریایی" از اکراین در ساعت ۲۱ شب آخرین اثری است که امروز به کار نمایش خود می‌پردازد.

انتهای پیام/ م ح

سومین روز از جشنواره بین‌المللی تئاترخیابانی مریوان در حال برگزاری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.