مدیرکل هواشناسی بوشهر:

شرایط افزایش ناپایداری‌های موقت جوی در استان بوشهر فراهم است

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: شرایط افزایش ناپایداری‌های موقت جوی در استان بوشهر فراهم است.

شرایط افزایش ناپایداری‌های موقت جوی در استان بوشهر فراهم استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، نادر شفیع‌هدایی مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جوی و دریایی استان نشان می‌دهد که همچنان در ساعاتی از عصر و شب شرایط برای افزایش ناپایداری‌های موقت جوی به صورت محلی در برخی نقاط به‌ویژه مناطق مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان فراهم است.

وی اضافه کرد: طی این مدت در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان رشد ابر گاهی همراه با وزش باد و رعد و برق و رگبارهای پراکنده دور از انتظار نیست.

شفیع‌خدایی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، مه صبحگاهی و در برخی ساعات افزایش ابر و در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت جهت باد نیز متغیر غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری تا بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: طی این مدت ارتفاع موج دریا در استان بوشهر بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود و گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر نیز خواهد رسید.

وی افزود: فردا زمان جزر اول دریا ساعت شش و ۲۱ دقیقه، مد دریا ساعت ۱۲ و ۱۷ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/ف

افزایش ناپایداری‌های موقت جوی در بوشهر

 

برچسب ها: شرایط جوی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.