تصادف خونین در اتوبان پیامبر اعظم(ص)

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز از کشته و مصدوم شدن دو نفر در اتوبان پیامبر اعظم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آتش پاد طالب نژاد مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بامداد امروز در اثر برخورد دو دستگاه تریلی در مسیر اتوبان پیامبر اعظم(ص) به سمت تبریز، یکی از رانندگان فوت کرد و دیگری مصدوم و روانه بیمارستان شد.

وی ادامه داد: این حادثه زمانی رخ داد که یک دستگاه تریلی به هنگام حرکت در مسیر اتوبان دچار نقص فنی شده و در میان جاده متوقف شده بود که یک دستگاه تریلی حامل شکر از عقب به شدت با این تریلی متوقف شده، برخورد کرد و منجر به آتش سوزی شد.

وی تصریح کرد: در اثر شدت این برخورد، راننده 29 ساله تریلی به بیرون پرت شد و از مرگ حتمی جان سالم به در برد ولی راننده 31 ساله تریلی متوقف شده در دم جان باخت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز، در باره عملیات ایمنی آتش نشانان گفت: آتش نشانان بلافاصله اقدام به اطفاء حریق کرده و راننده مصدوم را جهت بررسی و مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

طالب نژاد از تمامی رانندگان درخواست کرد؛ جهت پیشگیری از وقوع حوادث مشابه حتما در مسیر جاده و در فواصل معین نسبت به نصب تابلو ها و چراغ های هشدار دهنده اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ش

برخورد دو تریلر در آزادراه پیامبر اعظم (ص)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.