کمک شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با کمک شهرداری این شهر به زائران اربعین حسینی موافقت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه علنی امروز خودبا تخصیص اعتبارات مالی برای ستاد اربعین شهرداری مشهد و اعزام نیروی انسانی و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد درآمد و پیشنهاد شد بخشی از بودجه ستاد اربعین به زائران دهه آخر صفر اختصاص یابد.

 


اعضای شورای پنجم همچنین در خصوص نام گذاری یکی از فرهنگسرا‌های موضوعی به نام بانوی فرهیخته استاد مریم میرزا خانی موافقت کردند و مقرر شد یکی از معابر سطح مشهد به نام آیت الله رفسنجانی نام گذاری شود.

اعضای شورا در خصوص مساعدت در پرداخت عوارض صدور پروانه مدرسه علمیه حضرت فاطمه زهرا (س) رای مخالف و با دریافت سه درصد از عوارض تراکم ساختمانی به عنوان سهم آموزش و پرورش از متقاضیان صدور پروانه‌های ساختمانی موافقت کردند.

از دیگر لوایحی که امروز به تصویب اعضای شورای پنجم رسید، در خصوص پروژه احداث جایگاه توزیع سوخت تک سکویی در سطح مشهد با واگذاری احداث و بهره‌برداری آن به بخش خصوصی از طریق مزایده و با تخصیص حداقل ۳، ۰ درصد از کارمزد به شهرداری مشهد به روش (B.O.L.T) بود.

در ادامه جلسه علنی همچنین صدور پروانه رایگان ضوابط طرح تفصیلی برای ملک متعلق به جامعه نابینایان ثامن‌الائمه خراسان رضوی به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

همچنین با تصویب شورای شهر لایحه اجرایی ساماندهی اراضی واقع در محدوده حاشیه شهر منطبق بر طرح‌های جامع و تفصیلی و در قالب برنامه هامحدوده‌های مشخص و با لحاظ بار مالی مربوطه ظرف مدت ۴ ماه مقرر شد به شورای شهر ارائه شود.

در ادامه با رای اعضای شورای شهر، دو مصوبه در خصوص هبه زمین و عوارض صدور پروانه ابطال شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.