در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

صوفی: به کارگیری فرزندان مسئولان در پست‌های مدیریتی نوعی فساد است

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات گفت: به کارگیری فرزندان مسئولان در پست‌های مدیریتی به نام جوان‌گرایی نوعی فساد است.

علی صوفیعلی صوفی دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت‌های تشکل متبوعش، اظهار داشت: حزب پیشروی اصلاحات به تازگی مرحله تاسیس خود را پشت سر گذاشته است و ما منتظریم تا پروانه فعالیت را اخذ کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان‌دهی ستاد حزب پیشروی اصلاحات یعنی تشکیل هیئت اجرایی و دفتر سیاسی در حال انجام شدن است، گفت: بعد از اینکه اعضای شورای مرکزی فرم‌های خاصی را تکمیل کنند با پیوست مدارک به آن، برای کمیسیون ماده ده احزاب ارسال می‌شود.

صوفی ادامه داد: براساس قانون فعلی احزاب بعد از انجام مراحل استعلامی، اگر پاسخ‌ها مثبت بود، پروانه فعالیت صادر می‌شود اما براساس قانون جدید که تاکنون اجرا نشده است، دریافت پروانه فعالیت مستلزم این است که ما در 15 استان دفتر داشته باشیم و 15 کنگره 300 نفره استانی برگزار کنیم.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات درباره به کارگیری فرزندان مسئولان در پست‌های مدیریتی به نام جوان‌گرایی، گفت: این موضوع نوعی فساد است که در کشور وجود دارد و به استفاده از رانت مشروعیت می‌دهد.

صوفی خاطر نشان کرد: در جریان همین رأی اعتماد مجلس اخباری از رد و بدل شدن امتیازات به گوش می‌رسید، مسئولان باید بدانند که مسئولیت‌شان امانتی است و نباید با آن معامله کنند.

انتهای پیام/

 سازمان‌دهی هیئت اجرایی حزب پیشروی اصلاحات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسابدار
۱۷:۱۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
اين يك واقعيت است؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار