ریخت و پاش پی اس جی در نقل و انتقالات / سودبالای موناکو از خرید و فروش بازیکنان

با پایان نقل و انتقالات اروپایی مشخص شد که کدام باشگاه‌های با خرید و فورش بازیکن ضرر کردند و کدام باشگاه‌های سود مالی بردند.

ریخت و پاش پی اس جی در نقل و انتقالات / سودبالای موناکو از خرید و فروش بازیکنانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  لیگ قهرمانان اروپا از فردا آغاز می‌شود و برخی از تیم‌های اروپای با خرید‌های کلان خود قصد دارند تا حضور خوبی در لیگ قهرمانان امسال داشته باشند. در خرید‌های تابستانی باشگاه‌های اروپایی برخی سود زیادی بردند و برخی هم هزینه‌های زیادی متحمل شدند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن بیش‌ترین هزینه را در بازار نقل و انتقالات انجام داد ۳۴۳ میلیون یورو هزینه کرد. پس از پاریسی‌ها به ترتیب میلان، منچستر یونایتد، منچستر سیتی و چلسی به ترتیب با ۱۸۹، ۱۸۶، ۱۷۳ و ۱۰۶ میلیون یورو در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار دارند. پاری سن ژرمن در بازار امسال بازیکنانی، چون نیمار و ام باپه را جذب کرد و توانست رکورد خرید یک بازیکن را بشکند.

در طرف مقابل برخی باشگاه‌ها خرید و فروششان به گونه‌ای بود که سود مالی زیادی در این بازار بردند. موناکو نزدیک به ۸ بازیکن خود را فروخت و ۴ بازیکن هم جذب کرد و در مجموع ۲۸۹ میلیون یورو سود کرد. پس از موناکو به ترتیب باشگاه‌های دورتموند، لیون، رئال مادرید و فیورنتینا باشگاه‌هایی بودند که به ترتیب ۷۲، ۴۷، ۴۲ و ۴۲ میلیون یورو سود بردند.

انتهای پیام /


نگاهی به سود و ضرر باشگاه‌های اروپایی در نقل و انتقالات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار