مگس های سفید، مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز را به شورای شهر کشاند

مختاری مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران به منظور ارائه گزارش در خصوص اقدامات شهرداری تهران برای مقابله با مگس های سفید در شهر تهران میهمان هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای شورای شهر تهران درهفتمین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که به صورت عادی برگزار می شود،موضوعات مختلفی را  بررسی و رسیدگی خواهند کرد.

در ابتدای جلسه علنی روز سه شنبه ، شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران نطق پیش از دستور خواهد داشت.

لازم به ذکر است؛ اعضای ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران انتخاب می شوند . همچنین یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیته تجدید نظر، موضوع ماده 8 یعنی دستورالعمل انضباطی بهره برداران از اماکن ، میادین و غرف سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به پیشنهاد کمیسیون ( نظارت و حقوقی ) انتخاب می شود.

در جلسه فردا یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیته موضوع تبصره یکم ماده واحده (مصوبه حمایت از تولید داخلی به منظور ایجاد اشتغال )به پیشنهاد کمیسیون (برنامه و بودجه) انتخاب می شود.

براساس این گزارش یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران در اجرای ماده 8 قانون نوسازی و عمران شهری با اصلاحات بعدی با توجه به پیشنهاد کمیسیون (نظارت و حقوقی) انتخاب می شود.

در جلسه فردا مختاری مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران به منظور ارائه گزارش در خصوص اقدامات شهرداری تهران برای مقابله با مگس های سفید در شهر تهران حضور می یابد.

انتهای پیام/

مختاری میهمان هفتمین جلسه شورای شهر تهران خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
امیدوارم مسئولین یک فکری کنن بیرون که میری از ترس اینکه این مگس‌ها داخل بینی و دهان برن نمی‌تونی نفس بکشی
آخرین اخبار