رئیس فدراسیون قایقرانی:

موفقیت قایقرانان ما را به مدال آوری در جاکارتا امیدوار کرد

امینی گفت: موفقیت اخیر قایقرانان، ما را به موفقیت و مدال آوری بیشتر دربازی های آسیایی امیدوار کرد.

موفقیت قایقرانان ما را به مدال آوری در جاکارتا امیدوار کردغلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار پایه وآبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نتایج قایقرانان ایران در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا گفت: نتایج مسابقات خوب بود و این موفقیت حاصل زحمات قایقرانان بود. ضمن این که مدیران زیادی دراین موفقیت سهم دارند.

امینی اظهار کرد: چنین نتایجی در قایقرانی کم سابقه بوده است. عملکرد ورزشکاران، ما را به موفقیت و مدال آوری بیشتر دربازی های آسیایی امیدوار کرد. البته سطح بازی‌های آسیایی بسیار بالاتر از قهرمانی آسیا است. نمی توان زحمات و تلاش بچه‌ها و کادرفنی را نادیده گرفت. از آن ها تشکر می‌کنم و امیدوارم در جاکارتا هم همین مدال‌ها را تکرارشود.

او افزود: قایقرانی ثابت کرد که اگر مورد توجه قرار گیرد عملکرد خوبی خواهد داشت. خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حمایت خوبی از قایقرانی دارند .

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره فرسودگی قایق های ورزشکاران تصریح کرد: قایق هایی که در اختیار ورزشکاران بود از کیفیت خوبی برخوردار نبود. اما در ادامه توانستیم قایق های مناسبی را تهیه کنیم و دراختیار ورزشکاران قرار دهیم.

امینی در سفر مستقل جیوگا، نازنین ملایی و فرزام به مسابقات خاطر نشان کرد: کار کردن با یک مربی خارجی و یا مربی وطنی در همه جای دنیا مرسوم است. این دو نفر نیز با گرفتن قایق به تمرینات خود ادامه دادند که خوش بختانه نتایج خوبی هم گرفتند.

 انتهای پیام/

 اظهارات رئیس فدراسیون قایقرانی درباره موفقیت های اخیر این رشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار