رئیس پلیس راه گیلان؛

ترافیک درخیابان های آب گرفته تالش/وضعیت تاساعتی دیگر عادی می شود

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به وجود ترافیک درخیابان های مجاور پل آبنمای تالش دراثر آبگرفتگی ،گفت: با قطع شدن بارش، تا ساعاتی دیگر وضعیت به حالت عادی برمی گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ محمدرضا محمدی غروب دوشنبه درباره وضعیت ترافیکی بعداز بارش شدید باران در شهر تالش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش نزولات آسمانی طی ساعت قبل از شهرهای آستارا و تالش شروع شده برخی از این مناطق به صورت سیل آسا بوده است.

وی با بیان اینکه این بارش ها در شهرستان ماسال و شهرک تاریخی ماسوله نیز گزارش شده است، افزود: لحظاتی پیش در منطقه ای که پل آبنمای تالش و خیابان های اطراف آن به علت ارتفاع پایین این پل و گذر آب از آن در هنگام باران های سیل آسا ایجاد مشکل شده است.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به جاری شدن آب از روی این پل، گفت: این موضوع سبب جاری شدن آب به خیابان های اطراف این پل و همچنین بروز ترافیک شده است.

وی به قطع شدن بارش ها براساس گزارشات محلی اشاره و اضافه کرد: پیش بینی می شود با قطع شدن بارش ها تا ساعتی دیگر وضعیت ترافیکی در این منطقه به حالت عادی خود بازگردد.

سرهنگ محمدی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل وجود آب در معابر و خیابان ها شاهد ترافیک در این منطقه هستیم، تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری شهرداری تالش با حضور در محل در تلاش هستند تا وضعیت این منطقه را با بازگشایی محل عبور آب از زیر پل آبنما عادی کنند.

وی همچنین به حضور و کمک رسانی مأموران پلیس راهور و نیروی انتظامی در سطح معابر و خیابان های آبگرفته در تالش، یادآورشد: انتظار می رود با کمی صبر و حوصله از سوی شهروندان شهر تالش تاساعتی دیگر این وضعیت عادی شود.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر بروز مشکل برای شهروندان و مسافران نشده است، افزود: با توجه به تدوام این وضعیت جوی و حرکت به سمت مرکز استان، شهر رشت و حتی شرق استان از شهروندان درخواست می شود نهایت دقت خود در هنگام تردد در سطح خیابان ها و معابر در روزهای آتی بکار بسته و به توصیه های پلیس نیز گوش دهند.

انتهای پیام/ب

بارش شدید باران در تالش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.