کفاشیان: تنها توانایی پرداخت یک سکه به برترین های فوتسال را داشتیم

سرپرست کمیته فوتسال گفت: توانایی ما فقط پرداخت یک سکه به برترین های فوتسال بود و در آینده جبران مافات می کنیم.

علی کفاشیان در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به ترکمنستان اظهار کرد: بعد از اینکه مراسم برترین های فوتسال را برگزار کردیم امروز هم مراسم بدرقه ملی پوشان فوتسال به بازی های داخل سالن ترکمنستان را داشتیم . 

افتخارات گذشته در بازی های داخل سالن ترکمنستان تکرار می شود 

او ادامه داد: طبق برنامه 18 تیم از آقایان و 8 تیم از بانوان در مسابقات داخل سالن ترکمنستان حضور دارند. به هر حال تیم های ملی فوتسال آقایان و بانوان قصد دارند افتخارات گذشته را در این رقابتها تکرار کنند و ما هم برای موفقیت آنها در این مسابقات دعا می کنیم. 

حمایت مالی از تیم های پایه دغدغه اصلی مان است 

کفاشیان درباره پاداش یک سکه به برترین های فوتسال بیان کرد: بحث پاداش در این مراسم مطرح نبود و فقط اهدای تندیس جزء برنامه هایمان بود. تنها می خواستیم برترین های فوتسال دست خالی از این مراسم نروند و توانمان فقط پرداخت یک سکه بود. در حال حاضر حمایت مالی از تیم های پایه دغدغه اصلی مان در فوتسال است چرا که حیف است برخی از تیم ها به علت بی پولی از حضور در مسابقات انصراف بدهند. همچنین سعی می کنیم تا به تیم های فوتسال بانوان هم کمک کنیم. به هر حال تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا پاداش برترین ها را به زودی پرداخت کنیم. 

معیار انتخاب برترین ها را ضابطه مند می کنیم 

سرپرست کمیته فوتسال درباره معیار انتخاب برترین های فوتسال گفت: فوتسالیستی که بیشترین گل را زده است به عنوان آقای گل انتخاب شد. باشگاهی که در لیگ برتر فوتسال قهرمان شده بود به عنوان تیم برتر برگزیده شد. ما از هیئت های ورزشی استان ها که تیم های فوتسال دارند استعلام گرفتیم و برترین ها را انتخاب کردیم. البته انتخاب برترین ها ایراداتی دارد که باید این موضوع را ضابطه مند کنیم تا این نقیصه برطرف شود. 

وحید شمسایی عذرخواهی کرد 

کفاشیان درباره اینکه وحید شمسایی و بزرگان فوتسال در این مراسم نبودند، بیان کرد: وحید شمسایی را دعوت کرده بودیم اما او به علت مسافرت خارج از کشور نتوانست به این مراسم بیایدو عذرخواهی کرد. مابقی هم دعوت کردیم اما بنا به دلایلی در این مراسم شرکت نکردند. افرادی که وقت گذاشتند و به این مراسم آمدند اقدامشان قابل تقدیر است. 

مشکلی با شمس ندارم 

او درباره اینکه با شمس هنوز مشکل دارد، بیان کرد: شمس به کادر فنی بانوان فوتسال کمک می کند و مشکلی با او ندارم. 

حامی مالی سابق شکایتی نکرده است 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پایان درباره شکایت حامی مالی سابق خاطر نشان کرد:  با حامی مالی داخلی مان تفاهم کردیم و این موضوع حل شد. براین اساس شکایتی از فدراسیون فوتبال صورت نگرفت و امیدوارم در آینده هم با مشکل مواجه نشویم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار