رونمایی از پیراهن جدید تیم شهرداری منوجان

پیراهن جدید تیم فوتبال شهرداری منوجان به‌منظور حضور در مسابقات لیگ دسته سه کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین اوژند، رئیس هیئت فوتبال منوجان در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال شهرداری منوجان گفت: در آستانه آغاز رسمی فصل جدید لیگ دسته سه فوتبال ایران از پیراهن‌های جدید تیم فوتبال شهرداری منوجان رونمایی شد که پیراهن اول تیم فوتبال شهرداری در فصل جاری قرمز رنگ با آستین و بدون آستین، شورت ورزشی مشکی و قرمز، جوراب سفید و مشکی رنگ است.

 وی افزود : پیراهن دوم شهرداری منوجان در فصل جاری نیز سبز خواهد بود و بازیکنان منوجان در دیدارهای خارج از خانه خود از این پیراهن استفاده می‌کنند.

اوژند اظهار کرد: باشگاه شهرداری برای فصل جاری با برگزاری مراسمی در محل دفتر امام جمعه و با حضور بازیکنان، کادر فنی، اعضای شورای شهر و شهردار، فرمانده نیروی انتظامی و نماینده سپاه از این لباس‌ها رونمایی کرد.

وی تصریح کرد: این پیراهن برای نخستین‌بار در دیدار برابر جهاد نصر سیرجان از سوی بازیکنان شهرداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

داریوش داوند، سرمربی تیم فوتبال شهرداری نیز گفت: شورای شهر پشتیبان تیم فوتبال شهرداری است و اگر تیم پشتیبان خوبی داشته باشد، شارژ روحی و مایحتاج بازیکنان نیز فراهم شود بازیکنان ما این ظرفیت را دارند که به لیگ‌های بالاتر نیز صعود کنند.

وی افزود: از آنجایی که تمام بازیکنان فوتبال شهرداری قشری کارگر هستند، می‌طلبد شورای شهر و دیگر مسئولان توجه بیشتری در زمینه مالی به بازیکنان داشته باشند.

انتهای پیام /ب

در آستانه فصل جدید لیگ دسته سه از پیراهن‌های جدید شهرداری منوجان رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار