حسینی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

جوانگرایی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب آغاز شده است

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: رویکرد جوانگرایی در جبهه مردمی آغاز شده است و بهره گیری از تجربه پیشکسوتان امری مثبت تلقی می‌شود.

هره گیری از تجربه پیشکسوتان و قدرت نشاط جوانان در جریان اصولگرا  امری مثبت تلقی تلقی می‌شودسید محمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درگفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جوانگرایی در بدنه جریان اصول‌گرایی اظهار کرد: این مسئله از نظر تئوریک به عنوان یک اصل مسلم پذیرفته شده است آن چه مشکل آفرین شده این است که در عمل گاهی توجه لازم صورت نمی‌گیرد و به بهانه اینکه افراد مُسن از تجربه بیشتری برخوردار هستند به جوان‌ترها میدان اقدام و عمل و بروز خلاقیت‌ها و توانمندی‌ها داده نمی‌شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تأکید کرد: بهره گیری از تجربه پیشکسوتان و قدرت نشاط جوانان امری مثبت تلقی می‌شود و لازم است که از هر دو گروه در جایگاه خودشان استفاده شود.

حسینی بیان داشت: کسانی که امروز در مسند مسئولیت‌ها قرار گرفته‌اند و دهه‌های پایانی عمر خود را می‌گذرانند غالبا کسانی بوده‌اند که در بیست الی سی سالگی به مدیریت‌های ارشد و خطیری مانند استانداری و وزارتخانه‌ها رسیده‌اند و امام راحل نیز به جوانان اعتماد می‌کرد و آنها نیز با روحیه آرمان خواهی، عدالت جویی، ظلم ستیزی، خدمت به مردم و محرومان وارد صحنه می‌شدند و کارهای بزرگی را به ثمر می‌رساندند.

وی تأکید کرد: امروز نیز نیاز به چنین نگاهی ضروری است به ویژه با تحولاتی که با سرعت در سطح جهان صورت می‌گیرد لذا جوانان بهتر می‌توانند خود را تطبیق داده و با عزم و اراده قوی و همتی والا در پیشرفت کشور نقش آفرین باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پایان خاطرنشان کرد: این رویکرد در جبهه مردمی نیروهای انقلاب آغاز شده است به عنوان مثال در تشکیل جبهه مردمی تأکید و الزام بر این بود که در بین منتخبان هر شهرستان و استان و کمیته‌های تخصصی حتما تعدادی از جوانان مستعد و خوش فکر وجود داشته باشند و حتی در شورای مرکزی جبهه نیز شاهد حضور این افراد هستیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

جوانگرایی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار