برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین در ماه محرم و هفته‌ی دفاع مقدس

صداوسیمای مرکز قزوین برای ایام محرم و هفته‌ی دفاع مقدس ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین، ویژه برنامه‌ی «احرام سرخ» برای سیمای مرکز قزوین در ایام محرم و هفته‌ی دفاع مقدس پیش بینی شده است که این برنامه به تهیه کنندگی سیدمهدی حسین زاده حوالی ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

معصومی فر افزود: ویژه برنامه‌ی «بانوای کاروان» هم به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا به مدت ۹۰ دقیقه عصر‌ها ساعت ۱۸ از رادیو قزوین پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به تقارن ایام محرم با هفته‌ی دفاع مقدس گفت: این تقارن فرخنده فرصتی ارزشمند است تا همکاران ما انطباقی مطلوب و مؤثر از رشادت‌های شهیدان و رزمندگان کشورمان در دوران دفاع مقدس با شهدای کربلا داشته باشند.

معصومی فر همچنین به برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین برای پوشش زنده‌ی عزاداری‌های مردم در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: این مرکز ۲۰ مورد پخش زنده‌ی عزاداری‌ها و تجمعات عزاداران حسینی را در ماه‌های محرم وصفر در ستور کار قرار داده است تا از شبکه‌های سراسری و استانی منعکس کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اضافه کرد: در ایام عزاداری حسینی و هفته دفاع مقدس رویکرد برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی معطوف به این مناسبت‌ها خواهد بود و در برنامه‌های روزانه‌ی سیما و صدا این موضوعات مطرح خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین از مسئولان استان، شهرستان ها، بخش‌ها و شهر‌های مختلف و نیز از مدیران دستگاه‌های مختلف استان، هیئت‌های مذهبی و دست اندرکاران به منظور مشارکت در پخش زنده‌ی عزاداری‌های حسینی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

پخش دو ویژه برنامه در صدا و سیمای مرکز قزوین در هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.