معاون دانشجویی دانشگاه تهران خبر داد؛

افتتاح خوابگاه دانشجویان خارجی برای اولین بار در دانشگاه تهران

به نژاد با اشاره به اینکه چند خوابگاه جدید به ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه تهران اضافه شده گفت: امسال برای اولین بار خوابگاه "اسکو" برای دانشجویان خارجی افتتاح شد.

حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برای آغاز سال تحصیلی جدید از زمان تعطیلی خوابگاه‌ها در اوایل تابستان بنا داشتیم تمامی خوابگاه‌های کوی دانشگاه را برای دانشجویان باسازی کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بعضی از خوابگاه‌های کوی دانشگاه را به طور کامل تخلیه و این خوابگاه‌ها را از نظر گرمایشی و سرمایشی تجهیز کردیم و همچنین دو خوابگاه سطح شهر را هم از نظر تجهیزاتی باسازی کرده‌ایم.

معاون آموزشی دانشگاه تهران تصریح کرد: باتوجه به کمبود ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه در سال تحصیلی جدید مجبور به اجاره چند خوابگاه برای دانشجویان هستیم که با توجه به هزینه‌های بالایی که این خوابگاه‌ها دارند امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.

به نژاد در ادامه اشاره به اضافه شدن چند خوابگاه در کوی دانشگاه تهران بیان کرد: خوشبختانه چند خوابگاه جدید به ظرفیت این دانشگاه اضافه شده و هم چنین امسال برای اولین بار خوابگاه "اسکو" برای دانشجویان خارجی افتتاح گردیده است.

وی گفت: این خوابگاه متشکل از 15 واحد آپارتمانی است که سعی کردیم دانشجویان شاغل پردیس مرکزی و دانشجویانی که از کشورهای خارجی برای تحصیل به دانشگاه تهران آمده‌اند را در سال تحصیلی جدید در این خوابگاه‌ها اسکان دهیم.

معاون آموزشی دانشگاه تهران یادآورشد: چند مجموعه خوابگاهی هم در کوی دانشگاه در حال ساخت است که امیدواریم در سال آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

خوابگاه دانشجویان خارجی برای اولین بار در دانشگاه تهران افتتاح  شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار