مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان؛

استقرار ۲۰۰پایگاه جشن عاطفه‌ها در سیستان و بلوچستان

۲۰۰ پایگاه در جشن عاطفه‌ها در سیستان و بلوچستان مستقر می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس در ۲۱۴ پایگاه ثابت و سیار سطح استان در روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه خبر داد.


رضا شهرکی افزود: امسال 214 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها برای تأمین نیازهای تحصیلی فرزندان خانواده‌های نیازمند در سراسر استان سیستان و بلوچستان مستقر می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان افزود: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها 23 و 24 شهریور ماه در پایگاه‌های اصلی و میعادگاه‌های نماز جمعه سیستان و بلوچستان و مرحله دوم 19 مهرماه در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.


شهرکی در مورد تامین مایحتاج دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان پهناور سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل شروع مدارس دغدغه اصلی ما تامین لوازم تحریر و پوشاک دانش‌آموزان پیش از آغاز سال تحصیلی است و تاکنون از 36 هزار دانش‌آموز تحت پوشش در سطح استان، مایحتاج 70 درصد از آنها تامین اعتبار شده است.


وی تصریح کرد: خیرین می‌توانند از طریق شماره حساب 0107073434006 بانک ملی و به صورت الکترونیکی با گرفتن #054*8877* در این کار خیر سهیم باشند.

انتهای پیام/گ

استقرار پایگاه جشن عاطفه ها در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار