هاشمی: وزارت ورزش برای رای دیوان باید مدرک داشته باشد

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی گفت: پیگیر شکایتم در مورد تیراندازی هستم و وزارت ورزش برای رای دیوان عدالت اداری باید سند ارائه کند.

هاشمی: وزارت ورزش برای رای دیوان باید مدرک داشته باشدمهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رای دیوان عدالت اداری مبنی بر تائید انتخابات اخیر فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان برای رای دیوان عدالت اداری باید سند داشته باشد و اگر این نهاد مجمع انتخاباتی اخیر فدراسیون را تائید کرده است باید براساس ماده و قانون باشد در حالی که انتشار این خبر به گفته خادم معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان است.

او ادامه داد: طبق تحقیقاتی که انجام دادم دیوان عدالت اداری هنوز چنین رایی را صادر نکرده است، چون در این صورت به ما هم نامه‌ای باید ابلاغ می‌شد، اما هنوز چیزی درباره این موضوع به دست ما نرسیده است.

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی گفت: وزیر ورزش یک بار در سخنانش در مورد تیراندازی گفت برای انتخابات تیراندازی ابهام وجود دارد و نامه‌ای به دیوان عدالت اداری ارائه کردیم و هر تصمیمی که این نهاد بگیرد به آن عمل می‌کنیم؛ بنابراین اگر چنین رایی از طرف دیوان عدالت اداری صادر شده است باید براساس قانون و طبق سند باشد.

هاشمی در پاسخ به ان سوال که آیا پیگیر شکایت خود درباره برکناری اش است تصریح کرد: من تاکنون به قانون احترام گذاشتم و منتظر رای دیوان عدالت اداری بودم، اما طبق قانون پیگیر شکایت خود هستم تا تکلیف این وضعیت مشخص شود.

انتهای پیام/


واکنش مهدی هاشمی به رای دیوان عدالت اداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار