هنرهفتم پس از ۱۲ سال به پلدختر آمد

احداث سینما مطالبه کهنه مردم پلدختر از دولت بود که در زمان روسای جمهور قبلی اصلاح طلبان مطرح شد و پس از ۱۲ سال به ثمر نشست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شنبه ۱۳ خردادماه ۹۶ اتفاقی دیرهنگام در پلدختر افتاد با حضور معاون وزیر ارشاد پس از ۱۲ سال تقاضای مردم برای احداث سینما، اولین سینما دیجیتال اداره فرهنگ وارشاد اسلامی پلدختر با حضور معاون وزیر ارشاد افتتاح شد.

غلامرضا محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختردر حاشیه مراسم افتتاح سینما دیجیتال گفت:با توجه به اینکه پلدختر در مسیر ترانزیتی قرار دارد و به صورت شناور دارای جمعیتی است که به خودی خود خرده فرهنگ‌هایی را به شهرستان می‌آورند.
وی بیان کرد:راه اندازی سینما دیجیتال یکی از مطالبات به حق جوانان شهرستان محروم پلدختر بود که با پیگیری نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس و مساعدت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی این مهم محقق شد.

محمودی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای نصب تجهیزات این سینما اختصاص یافته است عنوان کرد:تجهیزات به کار رفته در این سینما مدرن و به روز است و این سینما در سالن آمفی تئاتر ارشاد با زیر بنای ۴۰۰ متر مربع و ظرفیت ۳۰۰ نفر نصب شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر با اشاره به اینکه سالن این اداره را با ظرفیتی که دارد به عنوان سالن سینما معرفی شده است تصریح کرد:کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی در این خصوص رایزنی و مکاتبات آن را با وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی انجام داده است.

وی یادآور شد: این سینما از طریق سرور آنلاینی که دارد این امکان را دارد که فیلم‌های به روزی که در سینما‌های سراسر کشور نمایش داده می‌شود در پلدختر هم اکران شود.

وی ادامه داد: استقبال از اکران فیلم‌ها در این سینما به دلیل اینکه تازه افتتاح شده قابل توجه نیست، ولی امیدواریم با برنامه ریزی‌ها وتبلیغاتی که در سطح شهر وفضای مجازی را داریم، فرهنگ استفاده از هنر هفتم را در بین مردم ترویج دهیم.

انتهای پیام / د

احداث سینما دیجیتال در پلدختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.