بیش از 100 کودک کار در اندیمشک شناسایی شد

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک گفت: تاکنون 106 کودک در راستای اجرای طرح شناسایی کودکان کار و کودکانی که ترک تحصیل کرده اند در این شهرستان شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرحناز بیروم وند، رئیس اداره بهزیستی اندیمشک بیان کرد: این طرح در راستای ساماندهی کودکان دارای مشکل و حمایت از آن ها با مشارکت مجتمع خدمات بهزیستی قائم و در راستای تحصیل کودکان، جلوگیری از کار کودکان و جلوگیری از تکدی گری آنان در تابستان اجرا شده است.
وی اذعان داشت: در راستای اجرای این طرح در زمان تعطیلی مدارس، آموزش های لازم و مورد نیاز کودکان و خانواده های آنان با هدف افزایش آگاهی و شناسایی علت تکدی گری همچنین جلوگیری از کودک آزاری و برگشت کودکان به مدارس ارائه شد.
بیروم وند گفت: ارائه آموزش هایی همچون مهارت های زندگی، وظایف کودکان در سنین مختلف، یاد دادن مهارت نه دربرابر خیلی از خواسته های نابجای دوستان، مردم وحتی والدین از جمله برنامه های این طرح بود که با استفاده از اساتید دانشگاهی و اساتید دینی برای جلوگیری از فسادهای اجتماعی اجرا گردید.
رئیس اداره بهزیستی اندیمشک بیان داشت: برنامه های مورد نیاز دیگری نیز برای حمایت از کودکان کار با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی شهرستان اندیمشک اجرا می شود.
این مقام مسئول مشارکت مردم در اجرای طرح های مرتبط با کودکان کار و دارای مشکل را ضروری دانست.
فرحناز بیروم وند تصریح کرد: شهروندان می توانند دانش آموزان نیازمند را با کمک های نقدی و یا خرید وسایل مورد نیاز آنان از طریق واحد مشارکت های بهزیستی اندیمشک یاری کنند.
انتهای پیام/گ

شناسایی بیش از 100 کودک کار در اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار