هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛

نخستین تجربه جادوگر مقابل فولاد/ سرنوشت کرانچار در دستان فولادی‌ها

لیگ برتر فوتبال بعد از وقفه چند هفته‌ای روز پنج شنبه با انجام ۳ دیدار وارد هفته ششم می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ هفدهم فوتبال به علت بازی های تیم ملی چند هفته ای تعطیل بود و تیم ها از این فرصت  نهایت استفاده را کردند و نقاط ضعف و قوت خود را پوشش دادند تا با آمادگی به مصاف حریفان خود بروند. البته تیم های لیگ برتری در تعطیلات، بازی  جام حذفی خود را برگزار کردند و فرم بدنی خود را از دست ندادند.

سپیدرود رشت- صنعت نفت آبادان / ورزشگاه عضدی رشت ساعت 18:45

تیم فوتبال سپیدرود رشت امسال به لیگ برتر صعود کرده است و نتایج خوبی هم تاکنون بدست نیاورده است.

تیم سپیدرود رشت وضعیت بحرانی در جدول رده بندی دارد و با 4 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفته است.

شاگردان علی نظر محمدی در جام حذفی هم نتوانست به موفقیت دست یابد و با شکست برابر ملوان بندر انزلی از این رقابتها هم کنار رفت.

نظر محمدی بعد از شکست تیمش در دربی شمال برابر ملوان بندر انزلی از سمتش استعفا داد اما اعضای هیئت مدیره سپیدرود رشت با استعفای مربی خود موافقت نکردند و نظر محمدی همچنان هدایت سپیدرود رشت را برعهده دارد.

البته نظر محمدی به خوبی می داند که اگر ناکامی های تیمش به پایان نرسد امکان برکناری اش وجود دارد. براین اساس بازی با صنعت نفت آبادان بهترین فرصت برای نظر محمدی است تا توانایی های فنی خود را به مدیران سپیدرود رشت اثبات کند.   

همچنین  بازیکنان سپیدرود رشت قصد دارند از میزبانی خود در این بازی نهایت استفاده را ببرند و با حمایت هواداران خود از سد برزیل ایران عبور کنند و جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشند.

در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان با 7 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. شاگردان کمالوند در جام حذفی توانستند برابر زرد پوشان اصفهانی به برتری دست یابند و به مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها راه یابند. براین اساس آنها با روحیه بالا به مصاف حریف شمالی خود می روند اما کار سختی در ورزشگاه پر تماشاگر عضدی رشت پیش رو دارد.

 نفت طلاییه - گسترش فولاد/ ورزشگاه تختی ساعت 19:45

تیم فوتبال نفت طلاییه تا پایان هفته پنجم 5 امتیاز کسب کرده است و در جایگاه 13 قرار دارد. این تیم در تعطیلات لیگ برتر فوتبال تغییراتی در مالکیت و کادر فنی خود داشت.

مالکان جدید نفت طلاییه در همان ابتدای کار خود علی کریمی را جایگزین درخشان کردند. کریمی هم دوباره هدایت نفتی ها را برعهده گرفت و جادوگر  اولین حضورش در نیمکت مربیگری را مقابل گسترش فولاد تجربه می کند.

به هر حال همه منتظر هستند تا ببینند کریمی همانند دوران بازیکنی اش می تواند در کسوت مربیگری هم موفق باشد یا تمام افتخارات خود در دوران بازیکنی را در نفت تهران به باد فنا می دهد.

 علی کریمی در همان ابتدای فعالیتش در نفت تهران چند بازیکن را کنار گذاشت و قرار است بازیکنان دیگری را به خدمت بگیرد.

البته کریمی در روزهای اخیر درگیری هایی با درخشان سرمربی سابق نفت طلاییه داشته است و شاید پرداختن به مسائل حاشیه ای باعث شود که تمرکز او از بین برود و نتواند به خوبی تیم نفت طلاییه  را هدایت کند.

در آن سوی میدان، تیم گسترش فولاد در وضعیت بحرانی به سر می برند و با 3 امتیاز در قعر جدول قرار دارند.

شاگردان بوناچیچ در بازی معوقه هفته پنجم برابر پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر شکست خوردند. آنها برای جبران شکست برابر سرخپوشان پایتخت  پا به زمین مسابقه می گذارند اما کار سختی برابر نفت طلاییه  دارند.

به هر حال هر دو تیم نیاز به برد این بازی دارند و همین موضوع باعث می شود بازی هجومی از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

فولاد- سپاهان/ ساعت 20:00

تیم فولاد خوزستان با 7 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم قصد دارد از میزبانی خود در این بازی استفاده کند و با عبور از سد زردپوشان اصفهانی جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.

فولادیها با شکست برابر ایران جوان بوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی خیلی زود از گردونه این رقابتها کنار رفت. براین اساس آنها تمام تمرکزشان را روی بازی های لیگ برتر می گذارند تا در این رقابتها به موفقیت دست یابند.

در آن سوی میدان؛ زرد پوشان اصفهانی وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارند و با 6 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارند.

آنها در جام حذفی هم توقیفی نداشتند و خیلی زود با شکست برابر صنعت نفت آبادان از گردونه این رقابتها کنار رفتند.

گفته می شود مسئولان سپاهان به کرانچار اولتیماتوم دادند و در صورت ناکامی در بازی های بعدی لیگ برتر این مربی به درب خروجی باشگاه سپاهان نزدیک می شود.

به هر حال کرانچار برای حفظ جایگاهش در سپاهان باید تیم خود را برای سه امتیاز بازی به زمین مسابقه روانه کند تا همچنان به کارش در این تیم ادامه بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۰:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
کلا با تیترتون مشکل دارم تو ایران عادت داریم یکی رو انقدر باد کنیم تا اونطرف بترکه تو صورت خودمون انقدر به علی کریمی جادوگر جادوگر بستیم تا یه استعداد ناب از همه نظرکاملا از بین رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
ديگه حالم از كلمه جادوگر به هم ميخوره ...ااه ه ...
آخرین اخبار