سفر رئیس فدراسیون جهانی بیماران خاص به اصفهان

رئیس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان گفت: در جریان سفر رئیس فدراسیون جهانی بیماران خاص به اصفهان، درخواست فعالیت چند رشته ورزشی جدید مطرح خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس یزدان‌پناه  اظهار کرد: کریس توماس، رئیس فدراسیون جهانی بیماران خاص طی سفری به ایران، در کرمان حضور پیدا خواهد کرد و سپس به همراه فاطمه هاشمی، رئیس فدراسیون بیماران خاص، راهی اصفهان می‌شود.

وی افزود: با توجه به سفر این مقام جهانی، مسابقه فوتسال برای بیماران تالاسمی در نظر گرفته‌شده و نخستین‌بار میزبانی به اصفهان سپرده‌شده است.

رئیس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان با بیان اینکه در خصوص فوتسال بیماران تالاسمی، ایراداتی به مسأله پزشکی وارد است، یادآور شد: در جلسه با نماینده فدراسیون نکاتی در این خصوص تذکر داده شد و درخواست کردیم اقدامات لازم با فدراسیون پزشکی انجام‌شده و مجوز برگزاری دریافت شود.

وی ادامه داد: اکثر بیماران تالاسمی پوکی استخوان دارند و احتمال آسیب‌دیدگی و مصدومیت زیاد در مسابقه فوتسال است اما قرار است برگزاری مسابقه تا روز شنبه قطعی شود.

یزدان‌پناه با بیان اینکه در سفر این مسؤول فدراسیون جهانی دیدارهایی با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان خواهد داشت، تصریح کرد: در جریان سفر، ورزش‌هایی که ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا می‌توانند انجام بدهند با ارائه دلایل کارشناسی، به رئیس فدراسیون جهانی پیشنهاد خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

پیشنهاد اضافه شدن چند رشته جدید به ورزش بیماران خاص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار