کوزه‌گر خبر داد

جذب 500 میلیاردتومانی کمک‌های خیران به مددجویان بهزیستی در سال گذشته

قایم مقام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور از جذب 500 میلیارد تومان کمک‌های خیران به مددجویان بهزیستی در سال گذشته خبر داد.

جذب 500 میلیاردتومانی کمک‌های خیران به مددجویان بهزیستی در سال گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلیکوزه گر قایم مقام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری کمپین قلب مهربان که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه مردم به طور مستقیم و غیر مستقیم با این سازمان مشارکت دارند، اظهار داشت: حدود 27 هزار مرکز و موسسه با سازمان بهزیستی همکاری می کنند.

وی افزود: خیران با مراجعه حضوری و غیر حضوری به روش های مختلف، سال گذشته 500 میلیارد تومان به مددجویان بهزیستی کمک کردند.

قائم مقام سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: بیشتر این مشارکت‌ها مربوط به استان خراسان رضوی بود.

وی با اشاره به کمیپن قلب مهربان افزود: این کمپین یکی از روش های جذب مشارکت های مردمی است که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برای کمک به دانش آموزان کم برخوردار اجرا خواهد شد.

کوزه گر ادامه داد: این کمپین در روزهای دیگری از سال برای اهداف مختلفی مانند تامین جهیزیه، تامین مایحتاج شب عید و غیره تمدید می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کمپین کمک رسانی مردم به نیازمندان است، یادآور شد: یکی از دغدغه‌های همیشگی خیران نحوه رساندن و تحویل کمک‌ها به نیازمندان واقعی است و در کمپین قلب مهربان، ضمن شناسایی نیازمندان و روش های مختلف پرداخت نقدی، مبالغ واریزی مستقیم به حساب صاحبان اصلی آن‌ها واریز می شود.

انتهای پیام/

مشارکت 27 هزار موسسه و مرکز خیریه با بهزیستی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار