تجلیل از خانواده شهید قنبری در آیین اختتامیه بخش اول مسابقات سراسری قرآن خواهران

در آیین اختتامیه بخش اول چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران، از خانواده شهید یاسین قنبری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛آیین اختتامیه بخش اول چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران، عصر امروز سه شنبه ۲۱ شهریورماه با حضور مسؤولان و مدیران کشوری و استانی، جامعه قرآنی و قاریان و حافظان شرکت کننده در این دوره از مسابقات برگزار شد

در آیین اختتامیه بخش اول مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران خواهران، استاد و پیشکسوت قرآنی، دکتر مصطفی صولتی به تلاوت قرآن پرداختند.

تجلیل از خانواده شهید یاسین قنبری از برنامه‌های آیین اختتامیه بخش اول چهلمین دوره مسابقات جمهوری اسلامی ایران در بخش خواهران بود که با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه و معاون سیاسی فرماندار ارومیه انجام شد.

 آیین اختتامیه بخش اول چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران در حسینیه ثارالله برگزار و به طور مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قران پخش شد.

گفتنی است، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران از ۱۹ شهریورماه با رقابت ۴۰۰ متسابق در رشته‌های مختلف حفظ کل، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء، قرائت، ترتیل، مدیحه‌سرایی و معارف در مجتمع شهید کاظمی ارومیه برگزار شده و تا ۲۶ شهریور ماه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/م

 آیین اختتامیه بخش اول چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.