بابایی: شناسایی ظرفیت های توسعه و تکمیل طرحهای نیمه تمام کرمان در دستور کار

سرپرست فرمانداری کرمان گفت: احصا و شناسایی ظرفیت های توسعه و تکمیل طرحهای نیمه تمام کرمان در دستور کار است.

بابایی: شناسایی ظرفیت های توسعه و تکمیل طرحهای نیمه تمام کرمان در دستور کاربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، علی بابایی در نشست با مدیران اظهارداشت: اولویت فرمانداری کرمان در اداره شهرستان، اتمام پروژه های نیمه تمام و همچنین پروژه های شهری در سطح این شهر خواهد بود.


بابایی با اشاره به وظایف فرمانداری در بخش های مختلف اظهار کرد: بخشی از وظایف فرمانداری در شورای تامین و شورای آموزش و پرورش و همچنین کارگروه ها و بخش هایی که در حوزه حاکمیتی است از پیش تعین شده که باید انجام شود.


وی افق پیش روی شهرستان کرمان را افق گردشگری اعلام کرد و گفت: تقویت حوزه گردشگری می تواند اقتصاد محلی را پویا و فعال کرده و موتور محرکی برای فعالیت اقتصادی گروه های خاص باشد.


سرپرست فرمانداری کرمان همچنین عنوان کرد: در راستای تقویت صنعت گردشگری در شهرستان کرمان از تمام ظرفیت ها برای معرفی جاذبه های میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کرمان استفاده می کنیم تا از این طریق کمک بزرگی برای اقتصاد محلی باشیم.


وی با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام شهرستان کرمان از سال های قبل بیان کرد: بخشی از این پروژه ها از طریق واگذاری به بخش خصوصی و بخشی از طریق دستگاه های ذیربط و بخشی از پروژه های شهری هم از طریق شهرداری ها باید تامین اعتبار و پیگیری شود.

 

 

انتهای پیام/س

 

تکمیل طرحهای نیمه تمام اولویت نخست فرمانداری کرمان اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار