راه یابی درخت زندگی به جشنواره بین االمللی مریوان

نمایش درخت زندگی به نویسندگی و کارگردانی مشترک محسن اردشیر و غنچه شکوهیان از مازندران به دوازدهمین جشنواره بین المللى تئاتر خیابانی مریوان راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل اعلام کرد دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از تا ٢٢ شهریور در سه بخش آزاد، آیینی، سنتی و بخش کودک و نوجوان در شهر مریوان برگزار می‌شود.

 

در این نمایش، اسماعیل شایان‌پور به عنوان دستیار کارگردان و علی اصغری قاجاری به عنوان بازیگر اصلی به همراه افشین نبی پور، مهیار ورزگان، نگار مجدد، مریم سبک رو، حسنا هدایتی و مبینا کلوانی به ایقای نقش می‌پردازند و طراحی صحنه این نمایش را نیز محسن اردشیر عهده دار است.

 

 نمایش درخت زندگی به موضوع ایدز و بیماران خاص می‌پردازد که با زبان بدن با تماشاگران و مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند.

 

این نمایش از اسفند سال گذشته تا کنون ٨ بار در مناطق مختلف شهر آمل برای شهروندان اجرا شده و مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته است.

 

در دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان سه کارگاه آموزشی از ایده تا اجرا، کارگاه بدن دیوانه و کارگاه نمایش خلاق برگزار خواهد شد که در کارگاه نمایش خلاق این جشنواره محسن اردشیر نویسنده و کارگردان این نمایش از تحصیل کرده‌های رشته نمایش و از فعالان عرصه تئاتر مازندران به تدریس خواهد پرداخت.


انتهای پیام/ع


 نمایش درخت زندگی به جشنواره بین االمللی تئاتر خیابانی مریوان راه یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.