ادعای تکراری مقام آمریکایی: ایران به روح برجام پایبند نیست

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت این کشور نظاره‌گر آژانس است تا بازرسی‌ها و نظارت بر ایران را با دقت انجام دهد.

ادعای تکراری مقام آمریکایی: ایران به روح برجام پایبند نیستبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هدر نائورت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما به بازبینی کامل سیاست مان درباره ایران ادامه می دهیم و این روند مطمئنا تغییر نخواهد کرد، ما تلاش می کنیم با آنها مقابله کنیم.

وی ادامه داد: ما همچنان به آژانس بین المللی نگاه می کنیم تا بازرسی ها را انجام دهد و به نظارت و راستی آزمایی تعهدات هسته‌ای ایران ادامه دهد تا اطمینان یابد آنها به این تعهدات  پایبند هستند.
 
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه با تکرار ادعای قبلی خود گفت: ما معتقدیم ایران به روح برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پایبند نیست زیرا توافق برنامه جامع اقدام مشترک خواستار صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی شده است. معتقدیم که ایران به آن پایبند نیست و معتقدیم که آنها به روح آن عمل نمی کنند. این بازبینی همچنان در حال انجام است.   
 
هدر نائورت درباره گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درخصوص پایبندی ایران به تعهدات خود گفت: این گزارش هنوز محرمانه است و من درباره گزارشی که در حال حاضر هنوز محرمانه است، اظهار نظر نمی کنم. ما مطمئنا درباره جزییاتی که رسما منتشر نشده است، صحبت نمی کنیم. 
 
ما از تلاش های آژانس بین المللی انرژی اتمی برای نظارت و راستی آزمایی فعالیت‌های ایران در برنامه جامع اقدام مشترک تشکر می کنیم. ما کاملا متعهد هستیم ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نکند. ما به بازبینی و نظارت بر اجرای برنامه جامع اقدام مشترک از سوی ایران ادامه می دهیم تا اطمینان یابیم ایران به شدت به همه تعهدات خود عمل می کند. 
 
انتهای پیام/  

ادعای بی دلیل مقام آمریکایی در مورد ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
سگ تو روح امریکا
بااین برجام برجام کردنشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
پس به روح اعتقاد دارند (: (:
Germany
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
برجام هم توی برنامه انقلاب مخملی آمریکا بود که دید اهدافش محقق نشد و الان میخواد بزنه زیرش.

روش آمریکا برای ایران همون روشیه که اتحاد جماهیر شوروی رو سرنگون کرد.

اما خدا رو شکر رهبری و دولتمردامون آگاه هستن.
آخرین اخبار